اخبارترید و ماینینگمقالات

یک کاهش قیمت دیگر بیت کوین؟ تحلیلگران هشدار می دهند که بیت کوین ممکن است بعد از این نزول، دوباره سقوط کند.

ممکن است نیروی بیت کوین در این بازه زمانی تحلیل رفته باشد، اما بیت کوین در مسیر بازگشت به بالاترین سطح تاریخ با یک مبارزه سخت و چندین سطح مقاومت بالقوه مواجه است.

بیت کوین (BTC) در 5 دسامبر به نزدیک 50000 دلار بازگشت، زیرا معامله گران به بررسی رویدادهای اخیر ادامه دادند.

نمودار شمعی 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView :

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView خبر از بیت کوین با نوسان کمتری می دادند که پیش از تثبیت به 49777 دلار در Bitstamp افزایش یافت.

بیت کوین پس از سقوط به 41900 دلار در اوایل روز شنبه، تثبیت شد زیرا بیت‌کوین آخرین فشارهای بنیادین را که امسال بازار وارد کرده بود، هضم کرد.

برای برخی، هر دلیلی وجود داشت که محتاط بمانند و کاهش قیمت‌های بلندمدت را تحمل کنند.

Lex Moskovski، مدیر ارشد اجرایی Moskovski Capital در بخشی از نظرات خود در مورد چشم انداز بیت کوین پیش بینی کرد: “ما یک بار دیگر معلق می مانیم. تراکنشهای محرمانه (CT) چیزهای خود را از دست می دهند و بیشتر می فروشند. اما به طور حیرت آوری در آخر بازی در نقش خریدار پرده برداری می شوند.”

تثبیت، خرد کردن آهسته

 

این روند کند اکنون هیچ کمبودی در سطوح حمایت، برای بازپس گیری ندارد: بیت کوین 50000 دلاری و منطقه ارزش بازار 1 تریلیون دلاری و درست مرحله ی بعدی قیمت یعنی 53000 دلاری، و همچنین سطوح مختلف قبلی در بالاترین سطح تاریخ.

در همین حال، معامله‌گر و تحلیلگر همکار Rekt Capital، به میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA)، خط حمایتی که از اوت ادامه داشت اما در افت روز شنبه شکسته شد، به عنوان یک خط بالقوه در عمق بازار نگاه کرد.

اواخر سپتامبر، زمانی که بیت کوین آخرین بار در سطح 42000 دلار معامله شد، به همین ترتیب شاهد آزمایش 200 روزه EMA بودیم و Rekt Capital خاطر نشان کرد که شدت افت در مقایسه با موارد قبلی در تاریخ هنوز کمرنگ است.

او افزود: “شما از -84.5٪ از بازار خرسی بیت کوین جان سالم به در بردید. شما از سقوط -63٪ BTC در مارس 2020 جان سالم به در بردید. شما از سقوط -53٪ BTC در می 2021 جان سالم به در بردید. از این سقوط نیز جان سالم به در خواهید برد.”

به اندازه کافی هیجان زده شدیم؟

 

نگاهی به وضعیت موجود در بازارهای مشتقه نشان می دهد که نرخ های تامین مالی در زمان نگارش این مقاله خنثی یا اندکی منفی است، که تفاوت قابل توجهی با همین چند روز پیش دارد.

مطالب مرتبط: اتریوم در سقوط قیمت بیت کوین به عنوان یک شاخص عمل می کند زیرا اتریوم/بیت کوین به بالاترین حد 3 سال گذشته می رسد.

 

بخش قابل توجهی از سود بازار در معاملات آتی (فیوچر) در روز شنبه از بین رفت (لیکویید شد) و بیش از 2.5 میلیارد دلار از حساب‌های رمزنگاری شده نقد شد.

اکنون سوال مفسران این است که آیا این کف قیمت به اندازه کافی برای اطمینان از بازگشت به رشد ثابت قیمت بوده است؟

در همین حال به نظر می رسد که ارزش هفتگی بیت کوین پایین ترین رقم از ابتدای اکتبر باشد.

 

منبع : کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا