مقالاترمزارز

کشف طلا در اوگاندا: چه معنایی برای کریپتو می‌تواند داشته باشد!

این روزهای سختی برای بخش ارزهای دیجیتال و بلاک چین است، بنابراین تعجب آور نیست که طرفداران صنعت ممکن است از اخبار امیدوارکننده برای کمک به شارژ بازار استفاده کنند. یک گزارش رویترز از اوگاندا در هفته گذشته در مورد کشف سنگ معدن عظیم طلا منتشر شد.

وضعیت استخراج طلا در آفریقا چه ربطی به قیمت جهانی بیت کوین (BTC) دارد؟

بیت کوین به طور دوره‌ای ادعا می‌کند که طلای دیجیتالی است تا حد زیادی به دلیل محدودیت عرضه 21 میلیونی خود، که آن را غیر تورمی و ذخیره خوبی از ارزش می‌کند – در تئوری. طلا، البته، با عرضه محدود و سابقه ای قوی که به هزاره ها قبل برمی گردد.

اما، همانطور که دولت اعلام کرد، اگر اوگاندا روی 31 میلیون تن سنگ معدن طلا نشسته باشد، ممکن است این امر به طور قابل توجهی عرضه طلای جهان را افزایش ندهد؟ این به نوبه خود می تواند قیمت طلا را کاهش دهد – و آن را به طور کلی به یک “ذخیره ارزش” کمتر امن تبدیل کند. ضرر طلا می تواند سود ارز دیجیتال باشد.

برخی از این تصور تشویق شدند. به عنوان مثال، مایکل سیلور، مدیر عامل Microstrategies، ویدیویی در توییتر درباره کشف “ذخایر عظیم طلا” در اوگاندا منتشر کرد که ممکن است 320158 تن طلای تصفیه شده را به ارزش 12.8 تریلیون دلار به دست آورد. همانطور که سیلور در 17 ژوئن اشاره کرد: « #طلا فراوان است. #بیت کوین کمیاب است.”

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا