ترید و ماینینگاخبار

شرکت های بزرگ به دنبال استخراج بیشتر رمز ارز هستند.

ماینرهای بیت کوین در حال حاضر از هش ریت و سختی استخراج بالا، قیمت انرژی بالا و قیمت پایین بیت کوین رنج می‌برند. بر اساس شاخص هش ریت، این موارد باعث شده است که سودآوری یا استخراج به پایین‌ترین حد خود یعنی حدود 0.064 دلار در هر TH/s در روز کاهش یابد.

آدام بک، مدیرعامل بلاک استریم اعلام کرد که سرمایه جدید به توسعه بخش استخراج و افزایش ظرفیت آن تعلق خواهد گرفت.
علی‌رغم اینکه بازار نزولی زمان مناسبی برای درآمدزایی و جمع‌آوری سرمایه به نظر نمی‌رسد اما بلاک استریم این کار را انجام می‌دهد.

بر اساس گزارشی که 7 دسامبر از بلومبرگ منتشر شد، این شرکت به دنبال تأمین مالی جدید است اما نه با ارزشی معادل دوره‌های قبل، بلکه بسیار پایین‌تر از قبل.

بلاک استریم در زمان آخرین جمع‌آوری سرمایه سری B، در آگوست 2021، در حدود 3.2 میلیارد دلار ارزش داشت. در حال حاضر ارزش آن تا 70 درصد کاهش یافته و به چیزی حدود 1 میلیارد دلار رسیده است.

بر اساس گزارش CrunchBase، این شرکت که در سال 2014 تأسیس شد، در مجموع 299 میلیون دلار سرمایه در چهار دوره جمع‌آوری کرده است.
آدام بک، مدیر عامل شرکت Blockstream جزئیات آخرین دور تأمین مالی را به اشتراک نگذاشته است، اما اعلام کرد که این سرمایه برای گسترش ظرفیت استخراج شرکت هزینه خواهد شد.

این شرکت در حال حاضر با شرکت Jack Dorsey’s Block برای گسترش مزرعه ماینینگ بر اساس انرژی خورشیدی در حال همکاری است.

وی اذعان کرد که علی‌رغم کاهش قیمت بیت کوین و سود ماینینگ، نرخ هاستینگ در سه ماهه گذشته افزایش یافته است و خدمات ماینینگ آنها یک تجارت سازمانی با حاشیه سود بالا است که به سرعت در حال گسترش است.

بلاک استریم در خبرنامه ماهانه خود در 5 دسامبر فاش کرد که توکن Blockstream Mining Note (BMN) حدود 5.37 بیت کوین به صورت تجمعی تقریباً در نیمی از دوره سه ساله خود درآمد کسب کرده است.

منبع:یوتودی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا