اخبارترید و ماینینگ

کارمزد تراکنش‌های بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح خود در دهه گذشته رسید

چرا هزینه انتقال (Fee) بیت کوین به کم ترین میزان خود رسیده است؟

هزینه انتقال بیت‌کوین در سراسر شبکه به پایین‌ترین سطح خود در دهه اخیر رسیده است زیرا شبکه لایتنینگ، دسته‌بندی، رفتار استخراج‌کننده و بهبود پروتکل هزینه‌ها را کاهش داده است.

زمان بسیار خوبی برای انتقال بیت کوین (BTC) بین کیف پول و صرافی است. بر اساس تحقیقات Galaxy Digital، کارمزد تراکنش بیت کوین به پایین ترین حد خود در BTC رسیده است. کارمزد بیت کوین در پایین ترین حد خود قرار دارد.

پاییز 2021  که با افزایش شدید هزینه ها همراه نبود. چطور ممکن است؟ چه مفهومی داره؟

در اینجا موضوعی وجود دارد که گیج کننده تریت دلیل در بیت کوین را توضیح می دهد. (ژوئن 2021 را به یاد بیاورید)الکس تورن 5 آوریل 2022همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، میانگین کارمزد تراکنش بیت کوین به 0.00004541 بیت کوین (2.06 دلار) در سال 2022 کاهش یافته است، در حالی که میانگین آن 0.00001292 بیت کوین (0.59 دلار) است که طبق این گزارش کمترین میزان در هر سال به جز سال 2011 است.

به گفته الکس تورن، رئیس تحقیقات شرکت گلکسی دیجیتال، ترکیبی از پذیرش رو به رشد ، تراکنش‌هاو رشد در شبکه لایتنینگ، سقوط در فروش ماینرها باعث کاهش هزینه‌های غیرقابل مشاهده شده است. بیش از یک دهه جیمز چک، تحلیلگر اصلی در Glassnode، با Thorn موافق است و به Cointelegraph توضیح می دهد که “بچینگ و Segwit مطمئناً بخشی از ترکیب هستند” زیرا این ترکیب تعداد تراکنش هایی را که در یک بلوک قرار می گیرند افزایش می دهد و در نتیجه توان عملیاتی را افزایش می دهد. و فشار کارمزد را کاهش دهید.

اریک یاکس، نویسنده هفتمین ویژگی: بیت کوین و انقلاب پولی، به کوین تلگراف گفت: «ما شاهد تغییر ساختاری در پویایی بازار هستیم و همبستگی های تاریخی ارزش کمی دارند. با توجه به آینده شبکه، «۷۰ میلیون دلاری که توسط Lighting Labs برای ساخت یک پروتکل استیبل کوین و دارایی جمع‌آوری شده است» یک پیشرفت کلیدی برای پروتکل بیت‌کوین است. وی افزود: «برای کاهش هزینه‌های تراکنش مهم است، زیرا محدودیت اصلی برای مقیاس‌بندی شبکه به شیوه‌ای غیرمتمرکز است».

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا