اخباررمزارز

رشد قیمت دوج کوین به دنبال توییت ایلان ماسک درباره خرید توییتر.

پس از ابراز مخالفت قبلی، هیئت مدیره توییتر می‌تواند با این معامله موافقت کند که در آن ماسک شرکت توییتر را با قیمت 43.4 میلیارد دلار در اواخر 25 آوریل خریداری می‌کند. این مبلغ معادل 54.20 دلار به ازای هر سهم در مقایسه با قیمت نقدی فعلی 50.36 دلار است.

ماسک به دلیل علاقه مندی به دوج کوین و انتقاد از مشکلات زیست محیطی ادعایی بیت کوین شناخته می شود، دیدگاهی که کاملاً با دیدگاه مدیر عامل سابق جک دورسی در تضاد است.

DOGE/USD در زمان نگارش این مقاله 15 درصد افزایش داشت و آن را به بهترین ارز در بین بیست ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار تبدیل کرد.

قیمت دوج کوین و تصاحب قریب الوقوع ماسک از توییتر ارتباط مستقیمی با هم ندارند. با این حال، برخی از تحلیلگران می گویند که تایید مکرر ماسک از آن باعث گمانه زنی سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال شده است که امیدوارند دوج کوین در برنامه های بلندمدت توییتر گنجانده شود.

تومر نونی، مدیر ارشد بازاریابی Kryptomon در اوایل این ماه به CoinDesk توضیح داد: «گمانه‌ها این است که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند برای تبلیغات و استفاده‌های دیگر در توییتر با دوج کوین پرداخت کنند. هنگامی که تسلا توانایی پرداخت برای کالاهای خود را بادوج کوین فاش کرد، ما شاهد همین اتفاق بودیم. بنابراین حدس و گمان می‌تواند در مورد کسب‌وکارها و سهامداران ماسک باشد که مانند تسلا، رمزارز را می‌پذیرند.

در اوایل این ماه، ماسک در توییتی پرداخت‌های  دوج کوین را در توییتر به اشتراک گذاشت و دوج کوین را به عنوان یکی از گزینه‌های پرداخت برای Twitter Blue، سرویس اشتراک این سایت با ویژگی‌های برتر، پیشنهاد کرد.

تسلا در حال حاضر پرداخت های دوج کوین را در فروشگاه کالای آنلاین خود می پذیرد. ماسک همچنین قبلاً از توسعه و پذیرش دوج کوین حمایت کرده است، مانند توییتی در ماه مه 2021 که در آن ماسک اظهار داشت که در حال همکاری با توسعه دهندگان دوج کوین برای بهبود کارایی سیستم است.

منبع:کوین دسک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا