اخبار

کشور فیلیپین به وضعیت بهتری در پذیرش کریپتو می رسد.

Voyager Innovations

شرکت پشتیبان برترین برنامه پرداخت دیجیتال فیلیپین Paymaya، اعلام کرده است که به وضعیت بهتری دست یافته است و ارزش آن از یک میلیارد دلار فراتر رفته است.

PayMayas یک برنامه کیف پول تلفن همراه رایگان است که نیازهای شما را برای تراکنش های مالی ایمن و بدون درز با استفاده از تلفن همراه شما برآورده می کند. می‌توانید از برنامه PayMaya برای خرید بار، ارسال پول، انتقال بانکی، پرداخت قبوض، اسکن برای پرداخت از طریق QR، خرید اقلام در فروشگاه و موارد دیگر استفاده کنید. با برنامه PayMaya، یک کارت اعتباری مجازی نیز دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن برای خرید آنلاین، رزرو پرواز یا استفاده از خدمات دیجیتال استفاده کنید.

Voyager Innovation روز سه شنبه اعلام کرد که سرمایه جدید 210 میلیون دلاری ارزش آن را به 1.4 میلیارد دلار افزایش داده است. این شرکت تاکید کرد که وجوه جدید برای توسعه پیشنهادهای رمزنگاری که اخیراً به برنامه پرداخت دیجیتال پرچمدار خود PayMaya اضافه کرده است، استفاده خواهد شد. بر اساس این خبر، دور اخیر تامین مالی توسط SIG Venture Capital هدایت شد. این شامل شرکت های معروفی مانند KKR، First Pacific Co.، Tencent Holdings Limited و PLDT Inc.، بزرگترین ارائه دهنده مخابرات فیلیپین بود.

همانطور که توسط کوین تلگراف گزارش شده است، PayMaya اخیراً خدمات رمزنگاری را در برنامه معرفی کرده است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا با استفاده از آن رمزارز را خریداری، بفروشند و کسب درآمد کنند. این پول برای توسعه بیشتر پیشنهادات رمزنگاری استفاده خواهد شد. PayMaya همچنین اخیراً مجوز Virtual Asset Service Provider (VASP) را از بانک مرکزی فیلیپین دریافت کرده است. این شرکت همچنین پول نقد را در خدمات بانک دیجیتال با برند PayMaya، مانند پس‌انداز و اعتبار، سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

به گفته وویجر، بیشتر جمعیت فیلیپین از نظر اینترنت و امور مالی دیجیتال دچار «کمبود» هستند. قصد دارد با گسترش دامنه بازار خود از این مزیت استفاده کند. از 31 مارس، PayMaya بیش از 47 میلیون کاربر دارد.

در سال گذشته، اقتصاد دیجیتال فیلیپین بیشتر به لطف Voyager و رقیب آن Mynt افزایش یافته است. بر اساس مطالعه‌ای که توسط Google، Temasek و Bain & Co انجام شد، اقتصاد دیجیتال فیلیپین از سال 2020 تا 2021 94 درصد افزایش یافت و پیش‌بینی می‌شود تا سال 2025 به 40 میلیارد دلار برسد. گسترش تجارت اینترنتی در این کشور احتمالاً پذیرش ارزهای دیجیتال را افزایش خواهد داد. فیلیپین در حال حاضر هیچ مقرراتی برای محدود کردن تجارت ارزهای دیجیتال ندارد. با این حال، بانک مرکزی بارها به سرمایه گذاران در مورد ریسک های موجود در بازار نوپا هشدار داده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا