مقالاتاخبارترید و ماینینگ

نماینده بریتانیا خواستار مقررات “لیبرال” برای رمزارزها شد

مت هنکاک (Matt Hancock)، یکی از اعضای محافظه کار پارلمان و وزیر بهداشت سابق بریتانیا، در این هفته بر اهمیت داشتن یک چارچوب نظارتی «لیبرال» برای رمزارزها تاکید کرد.

این قانونگذار در مصاحبه ای با UKTN که روز جمعه منتشر شد، توضیح داد که ریزش قیمت در بازار ارز دیجیتال اعتماد او به این بخش را متزلزل نکرده است. وی به این خبرگزاری گفت:

“هیچ کشوری نمی تواند جلوی این انقلاب را بگیرد. ما فقط می توانیم انتخاب کنیم که آیا این اتفاق در کنترل ما رخ می دهد یا از جای دیگری برای ما تصمیم گیری می شود.”

هنکوک در سخنرانی اصلی خود در کنفرانس چهارمین سالگرد کریپتو A.M، خواستار یک سیستم مالیاتی “جذاب” و رژیم نظارتی “لیبرال” شد تا به بریتانیا کمک کند که به “حوزه قضایی انتخابی برای ارزهای دیجیتال” تبدیل شود. وی تاکید کرد: بریتانیا زمانی موفق می شود که از فناوری جدید استقبال کند.

او با تکرار دیدگاه خود مبنی بر اینکه چارچوب های نظارتی برای کریپتو باید لیبرال باشد تا به صنعت نوپا اجازه رشد دهد، به UKTN گفت:

“من از ایده حمایت کننده ای که ناظران به مردم می گویند با پولشان چه کاری می‌توانند انجام دهند و چه کاری نمی‌توانند انجام دهند متنفرم.”

این قانونگذار تاکید کرد: “وظیفه ناظران این است که اطمینان حاصل کنند که اطلاعات با کیفیت بالا وجود دارد و بازار به طور موثر عمل می کند. دولت حق ندارد که به آنها بگوید در چه مواردی می توانند سرمایه گذاری کنند و در چه مواردی نمی توانند.”

هنکاک یکی از مدافعان کریپتو بوده است. او در ماه آوریل (فروردین) در کلاب کریپتو لندن گفت: “اگر مقررات درستی را دریافت کنیم کریپتو نه تنها رشد را تسریع می‌کند، بلکه سیستم های مالی را شفافتر می کند و جرم و جنایت را کاهش می دهد. ما باید پتانسیل فناوری های جدید را درک کرده و از آن استفاده کنیم، نه اینکه از آن ها ترسیده و از قدرت مخرب آن ها اجتناب کنیم.”

 

منبع : news.bitcoin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا