رمزارزترید و ماینینگ

تحلیل گر برجسته می گوید احتمالا بیت کوین تا پایان ۲۰۲۳ به 100هزار دلار برسد!

مارک پالمر، تحلیلگر BTIG، پیش بینی می کند که بیت کوین ممکن است تا سال 2023 بیش از چهار برابر از سطح فعلی خود به 95000 دلار برسد. اگرچه سهام MicroStrategy  در سال جاری شکست خورده است، تحلیلگران همچنان خوشبین هستند. پالمر قیمت سهام 950 دلاری را برای سهام MSTR تعیین می کند که بیش از پنج برابر قیمت پایانی MicroStrategy یعنی 170 دلار است.

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس در مصاحبه ای با گاردین گفت که بیت کوین ممکن است طی چند ماه تا دو سال به بالاترین قیمت خود یعنی نزدیک به 70000 دلار برسد.

ژائو اظهار داشت: «من فکر می‌کنم با توجه به این کاهش قیمت، از بالاترین سطح تاریخ 68 هزار تا 20 هزار دلار در حال حاضر، احتمالاً مدتی طول می‌کشد تا بازگردیم.» او گفت: “احتمالاً چند ماه یا چند سال طول می کشد” و افزود: “کسی نمی تواند آینده را پیش بینی کند.”

آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذار SkyBridge، روز پنجشنبه در کنفرانس Collision در تورنتو گفت که با توجه به پذیرش رو به گسترش بیت‌کوین (BTC) در بخش‌های بیشتر و بیشتر و افزایش تصاعدی فعالیت کیف پول ها، این ارز دیجیتال در سطوح فعلی «از لحاظ فنی بیش از حد فروش است».

تحلیلگران بحث می کنند که آیا بیت کوین (BTC) ممکن است افت بیشتری مشابه آنچه در سال های 2013 و 2017 مشاهده شد، یعنی زمانی که به ترتیب 84 و 85 درصد سقوط کرد، تجربه کند. بنابراین، آستانه قیمت 20000 دلار همچنان حیاتی است. قیمت بیت کوین در صورتی که این بار کاهشی مشابه داشته باشد، ممکن است نزدیک به 10000 دلار کاهش یابد.

ایان هارنت، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد سرمایه گذاری تحقیقات استراتژی مطلق، اظهار داشت که بیت کوین ممکن است تا 13000 دلار کاهش یابد که نشان دهنده کاهش تقریباً 40 درصدی نسبت به قیمت فعلی آن است.

در حالی که قیمت بیت کوین در سال های 2013 و 2017 به ترتیب 90 برابر و 20 برابر شد، قیمت ها در سال 2021 تنها 10 برابر افزایش یافت.

منبع:یوتودی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا