اخبارمقالات

مسدودیت Stepn در چین به دنبال قوانین این کشور

مسدودیت Stepn در چین به دنبال قوانین این کشور

از روز 15 جولای، کاربران قلمرو اصلی چین در اپلیکیشن NFT گیمینگ Stepn امکان دسترسی به این اپلیکیشن را نخواهند داشت. بنا به توسعه دهندگان این اپلیکیشن، مسدودیت کاربران در این ناحیه با توقف سرویس‌های GPS و آیپی به این افراد، اعمال خواهد شد.

علی‌رغم رونمایی از برنامه‌هایی جهت توقف خدمات رسانی به قلمرو اصلی این کشور، تیم توسعه دهنده در توییتی اصرار داشت که در هیچ بیزینسی با بازیکنان از این کشور مشارکت نداشته است.

علاوه بر اعلامیه‌ی روز 26 می، تیم Stepn گفت که آن‌ها به اطلاع رسانی به کاربران پیرامون هرگونه جزییات مرتبط با این مسدودیت از طریق شبکه‌ی اجتماعی، ایمیل و اعلان‌های داخل برنامه، ادامه خواهند داد.

در همین حال، گزارشی در South China Morning Post گفت که به دنبال این اعلامیه، رمز ارز بازی Stepn به میزان 38 درصد افت را تجربه کرده است. همچنین، این گزارش اشاره داشت که به فاصله‌ی کوتاهی پس از این بیانیه، Stepn به عبارت مورد جستجوی برتر در پلتفرم شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo تبدیل شد.

این بازی، که به عنوان بازی کسب درآمد از راه تحرک توصیف شده است، به کاربران امکان تبادل NFTها و رمز ارز این بازی را، با قدم زدن و دویدن در دنیای واقعی، ارائه می‌دهد. بنا به این گزارش، رمز ارز این بازی به پول نقد یا رمز ارزهای دیگر تبدیل خواهد شد.

در هر صورت، به نظر می‌رسد ممنوعیت در جریان چین علیه مشاغل مرتبط با رمز ارز، تیم توسعه‌ی این بازی را وادار به اقداماتی کرده است، تا از سازگاری Stepn با قوانین این کشور اطمینان حاصل شود.

 

منبع: News.Bitcoin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا