رمزارز

اتریوم های استیک شده به بیشترین میزان خود رسیده است!

به گزارش شرکت تحلیلی Glassnode، تاکنون ۱۶٫۱۰۱ میلیون اتریوم (ETH) به ارزش تقریبی ۲۶ میلیارد دلار – ۱۳٫۴ درصد از عرضه در گردش این رمزارز – در بیکن چِین استیک شده است.

علاوه بر این، ۱۱٫۴۰۸ میلیون اتریوم که ۷۰٫۸۶ درصد از کل رمزارزهای استیک‌شده در بیکن چِین را تشکیل می‌دهد، از طریق ارائه‌دهندگان خدمات استیکینگ، استیک شده است. در این میان، پلتفرم Lido با ۲۹٫۳ درصد پیشتاز است و پس از آن، کوین بیس با ۱۲٫۸ درصد، کراکن با ۷٫۶ درصد و بایننس با ۶٫۳ درصد، در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

در این میان، داده‌های پلتفرم Nansen نیز نشان می‌دهند که تعداد استیک‌کنندگان منحصربه‌فرد تقریباً ۹۳،۸۰۰ است. بر اساس داده‌های پلتفرم BeaconScan نیز، حدود ۵۰۳،۷۰۲ اعتبارسنج فعال در این شبکه وجود دارد.

در حالی که افزایش استیکینگ اتریوم در بیکن چِین نشانه‌هایی از امنیت و پذیرش اتریوم را نشان می‌دهد، توسعه‌دهندگان این بلاکچین برای حفظ تعادل در شبکه، باید برداشت‌ها را فعال کنند. در همین حال، برخی از شرکت‌کنندگان ممکن است پس از ارتقای شانگهای به دنبال برداشت اتریوم های خود باشند. با این حال، این برداشت‌ها احتمالاً به صورت مرحله‌ای انجام خواهند شد و اعتبارسنج‌ها برای استیکینگ مجدد، دوباره پاداش دریافت خواهند کرد. بنابراین، انتظار می‌رود که تعادل در شبکه حفظ شود.
در این میان، انتظار می‌رود که قیمت ارز دیجیتال اتریوم نیز پس از اجرای ارتقای شانگهای بالاتر برود.

منبع:کوین گپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا