مقالاترمزارز

نظر رائول پال مدیر سابق گلدمن ساکس درباره کل بازار رمزارزها چیست؟

رائول پال (Raoul Pal)، مدیر سابق گلدمن ساکس می گوید:

علیرغم وضعیت نامطلوب قیمت در ماه‌ های اخیر، نسبت به اتریوم و کل بازار رمزارزها بسیار خوش‌ بین است. پال در مصاحبه جدیدی با اسکات ملکر، تحلیلگر رمزارزها، می گوید که صندوق‌ های سرمایه گذاری رمزارزی که در جریان آشفتگی‌ های اخیر بازار متحمل ضررهای زیادی شده‌ اند، با نزدیک شدن به Merge، انتقال اتریوم به مکانیزم اجماع اثبات سهام، اتریوم کمتری در ترازنامه خود دارند.

بنیانگذار Real Vision می‌گوید که بازارها در حال حاضر مسیر بیشترین ریزش ممکن را می‌ پیمایند و این برای اتریوم به معنای صعود است.

«من فکر می‌ کنم همه افراد نسبت به The Merge بدبین هستند. افراد هنگام ادغام یا پس از ادغام وارد اتریوم خواهند شد. بسیاری از مردم فکر می کنند که قیمت اتریوم به سطح پایین تری وارد می شود. حدس من این است که یک مدت بصورت رنج می ماند و بالا و پایین می شود و سپس به محدوده معامله بازمی گردد و اندکی بعد از آن قیمت بصورت انفجاری رشد می کند.»

بنابراین من در حال حاضر بسیار خوش بین هستم. در کوتاه مدت، ما در حال نزدیک شدن به اشباع خرید هستیم، اما من فکر می کنم که ما فقط یک اصلاح داشتیم و حدس من این است که دوباره رشد می کند. آنچه جالب است دیدن بازارهای آتی است و بازارهای آتی، ریسک ادغام اتریوم را پوشش می دهند، به طوری که با خرید ETH و فروش معاملات آتی در حال حاضر، مقطعی این ریسک را از بین می رود.

این مدرس بازار کلان می گوید که عملکرد ضعیف نسبی رمزارزها در سال جاری را می توان به اجرای غیرمنتظره سیاست انقباضی نقدینگی بانک های مرکزی نسبت داد که او پیش بینی می کند که این وضعبت تغییر خواهد کرد.

منبع:دیلی هودل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا