اخباررمزارز

آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید بیت کوین است؟

هنوز هم عوامل غیرمرتبط زیادی وجود دارند که بر قیمت بیت کوین تأثیر می‌گذارند. احتمالاً اثرات فروش گسترده روز ۱۹ اوت (۲۸ مرداد) بر احساسات بازار، باعث‌ شده است قیمت این ارز دیجیتال همچنان زیر ۲۲٬۰۰۰ دلار باقی بماند. با این حال، بررسی یک شاخص کلیدی درون‌زنجیره‌ای نشان می‌دهد که به احتمال زیاد بیت کوین اکنون بسیار کمتر از قیمت واقعی خود ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش کوین تلگراف، تحلیلگران گلسنود عقیده دارند که سقوط بیت کوین از سطح ۲۵٬۰۰۰ دلار حاصل افزایش عرضه ناشی از فروش سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت و ذخیره سود بخشی از معامله‌گران است. این اتفاق پس از آن رخ داد که بیت کوین در نتیجهٔ یک روند صعودی ۲۳روزه، به سطوح بالاتر از قیمت تحقق‌یافته خود (۲۱٬۷۰۰ دلار) رسید و در نهایت در سطح ۲۵٬۰۰۰ دلار با مقاومت مواجه شد.

همچنین، آنها می‌گویند که شاخص‌های سرمایه ورودی به صرافی‌ها و سرمایه خروجی از صرافی‌ها هردو به پایین‌‌ترین حد خود از اواخر سال ۲۰۲۰ (پاییز ۹۹) رسیده‌اند که نشانه‌ای از کاهش علاقه عمومی به انجام معاملات است.

در یک نگاه بلندمدت‌تر نیز تحلیل حرکات قیمتی اخیر بیت کوین نشان می‌دهد که کاهش بهای این ارز دیجیتال صرفاً بازگشت به روند سه‌‌ماهه حرکت آن در محدودهٔ ۱۸٬۵۰۰ تا ۲۲٬۰۰۰ دلار است. عامل اصلی مؤثر بر احساسات بازار اما، نگرانی‌های سرمایه‌گذاران نسبت‌به شرایط اقتصادی آمریکا و جهان است که خارج از فضای بازار ارزهای دیجیتال اتفاق می‌افتند.

منبع:کوین تلگراف

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا