اخباررمزارز

تیم سازنده ارز دیجیتال شیبا اینو یک پورتال توکن سوزی برای این میم کوین در نظر گرفتند.

آشنایی با Shibby:  توسعه دهندگان میم کوین شیبا اینو پورتالی را راه اندازی کردند که بیش از همیشه توکن های شیبا را می سوزاند.

پروژه محبوب memecoin Shiba Inu (SHIB) یک پورتال سوختن توکن ها شیبا راه اندازی کرده است تا عرضه توکن را کاهش دهد و کاربران را قادر می سازد در حین انجام این کار، جوایزی دریافت کنند.

تیم Shiba Inu در وب‌سایت پورتال اعلام کرد که به صراحت برای افزایش قیمت شیبا و تبدیل آن به «یکی از بهترین دارایی‌های دیجیتال در تاریخ ارزهای دیجیتال» ایجاد شده است.

این پورتال به عنوان بخشی از مشارکت بین Shiba Inu و Ryoshis Vision (RYOSHI) ایجاد شد که یک پروژه مالی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم (DeFi) است که هدف آن حمایت از رشد اکوسیستم شیبا است.

سوختن های توکن های شیبا از دو طریق این کار را انجام می دهند. اول، آنها به کاهش عرضه در گردش کمک می کنند و از لحاظ نظری آن را کمیاب تر و با ارزش تر می کنند. ثانیا، آنها توکن های سوخته شیبا را در کیف پول اتریوم خود دریافت می کنند که به دارندگان پاداش های RYOSHI با نرخ متغیر پرداخت می کند.

طبق گفته CoinGecko، راه‌اندازی آن تاثیر زیادی در تغییر قیمت شیبا نکرده است، با این حال، با کاهش 3.3 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته به 0.00002345 دلار در زمان نگارش مقاله رسید.

بر اساس گزارش Burn Dashboard ردیاب توکن شیبا ، تا به امروز، 410 تریلیون ارز شیبا سوزانده شده است که حدود 41 درصد از کل عرضه توکن را نشان می دهد. SHIB همچنین می تواند با ارسال آن به کیف پول های رمزنگاری مرده یا استفاده نشده سوزانده شود.

این پروژه در ابتدا نیمی از کل عرضه شیبا را برای ویتالیک بوترین ارسال کرد. او تقریباً همه آن را در ماه مه گذشته سوزاند و باقیمانده را برای یک موسسه خیریه فرستاد.

جمع بندی

به نظر می‌رسد که هیاهوی تبلیغاتی در اطراف شیبا  در حال افزایش است، زیرا بنزینگا در نظرسنجی اخیری که در روز شنبه منتشر شد دریافت که تقریباً دو برابر بیشتر مردم معتقدند شیبا قبل از رسیدن بیت‌کوین (BTC) به 100000 دلار به 0.001 دلار خواهد رسید. از 1000 نفری که مورد بررسی قرار گرفتند، 64.3٪ طرفدار این بودند که SHIB موفق می شود.

شیبا اینو در تلاش برای بازگشت به شکوه سابق خود، به اصلاحات اساسی چشم دوخته است.

یکی از توسعه دهندگان شیبا همچنین از علاقه مندان به SHIB خواسته است که مراقب کلاهبردارانی باشند که سعی در جعل کیف پول Shiba Inu دارند. Kaal Dhairya در یک پست وبلاگ جمعه توضیح داد که کدهای مخرب در کیف پول درج شده است تا مشخص نباشد که چه کسی توکن ها را از توزیع کننده ارسال یا دریافت کرده است. این توسعه دهنده گفت که مردم باید از این اشکال آگاه باشند، اما مطمئن باشید که پروتکل انتقال آنها امن است.

منبع:کوین تلگراف

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا