مقالاتاخبارترید و ماینینگ

آیا کاردانو می‌تواند قله اورست را فتح کند؟

در روز دوشنبه به دنبال جهش‌های منفی اقتصادی چین که معامله‌گران ارزهای دیجیتال را نگران کرد، چرخش صعودی کاردانو آغاز شد. علاوه بر این افزایش ریسک ناشی از خروج شرکت‌های بزرگ از جمله مک دونالد از روسیه افزایش قیمت ارزهای دیجیتال اصلی را بیش از حد معمول دشوار کرده است. این موضوع می‌تواند یک خبر بد برای آدا نیز باشد. احساسات منفی به شدت در حال رشد بوده که نشان‌دهنده روند نزولی در سه ماه آینده و احتمال افت 32 درصدی دیگری برای کاردانو است. این رمزارز اکنون و پس از 10 درصد کاهش طی 7 روز گذشته روی 0.560514 دلار معامله می‌شود. افزایش ریسک خرید آدا و صعودهای متزلزل ممکن است سرمایه‌گذاران را به فروش این رمزارز ترغیب کند. قیمت این رمزارز با حرکتی که دارد حتی می‌تواند به 0.40 دلار نیز برسد.

به گزارش سایت بی‌تی‌سی‌نیوز، از سوی دیگر، با تحولاتی که در اقتصاد جهانی و جامعه کاردانو اتفاق افتاد، اولین روز معاملاتی این هفته نویدبخش بهبودی است. در واقع، قیمت این رمزارز احتمالاً می‌تواند به 0.687 دلار رسیده و تا 0.915 دلار نیز افزایش یابد. اگر چه کاردانو در هفته گذشته افت شدیدی را متحمل شد، اما توانست بهبود یابد و در 16 می به 0.613 دلار برسد.

این در حالی است که در آخر هفته گذشته قیمت کاردانو یک جهش سه روزه را پشت سر گذاشت. ارزش قفل شده کل (TVL) کاردانو اکنون در حدود 174.74 میلیون دلار است. اما این افزایش کاملاً ناچیز به نظر می‌رسد، زیرا از سقف قیمتی 434.74 میلیون دلاری در سه ماهه اول امسال فاصله بسیار زیادی دارد. آنچه امیدها را هنوز زنده نگه داشته تغییر 6 درصدی ارزش قفل شده کل در عرض 24 ساعت گذشته است. اتفاقی که پس از توییت هاسکینسون درباره برافراشته شدن پرچم کاردانو توسط یکی از طرفداران آن بر روی قله اورست افتاد!

 

منبع : بی‌تی‌سی‌نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا