اخبار

رابین‌هود برای پیشبرد برنامه‌های توسعه، شرکت کریپتو بریتانیایی Ziglu را خریداری می‌کند.

رابین‌هود برای پیشبرد برنامه‌های توسعه، شرکت کریپتو بریتانیایی Ziglu را خریداری می‌کند.

رابین‌هود پس از توقف توسعه در بریتانیا در سال 2020، با خرید شرکت کریپتو بریتانیایی Ziglu، برنامه‌های توسعه جهانی خود را تمدید کرد.

Robinhood، یک اپلیکیشن بزرگ معاملات سهام دوستدار ارزهای دیجیتال، با خرید شرکت دارایی‌های رمزنگاری Ziglu مستقر در بریتانیا، در حال گسترش جهانی است. رابین‌هود روز سه‌شنبه رسما اعلام کرد که قراردادی را برای خرید Ziglu، مشروط به تاییدیه‌های نظارتی و سایر شرایط بسته شدن امضا کرده است. این شرکت از افشای اندازه معامله به کوین تلگراف خودداری کرد. “با توجه به تایید مقررات، در کوتاه مدت، هیچ چیز برای مشتریان فعلی Ziglu تغییر نخواهد کرد. سخنگوی رابینهود گفت: در درازمدت، Ziglu را به طور کامل در Robinhood ادغام خواهیم کرد، نام تجاری Robinhood را به خارج از کشور خواهیم آورد و برای گسترش عملیات فراتر از بریتانیا به اروپا تلاش خواهیم کرد. هدف این خرید کمک به Robinhood برای سرعت بخشیدن به گسترش بین المللی خود و در نهایت ورود به بازارهای بریتانیا و سراسر اروپا است. این حرکت در راستای تلاش‌های توسعه مجدد رابین‌هود در سال جاری است، پس از آن که پلتفرم قبلاً برنامه‌های توسعه بلندپروازانه خود را در کشورهایی مانند بریتانیا در سال 2020 لغو کرد.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، Ziglu توسط مارک هیپرسون، رئیس سابق فناوری بارکلیز و یکی از بنیانگذاران بانک استارلینگ در سال 2020 تأسیس شد. این شرکت یک پلت فرم دیجیتالی را فراهم می کند که مشتریان را قادر می سازد یازده ارز دیجیتال مانند بیت کوین (BTC)، اتر (ETH) و غیره را خریداری و بفروشند. پلتفرم Ziglu همچنین به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از کارت نقدی پاداش دریافت کنند و برای خدمات پرداخت کنند. Robinhood یک کارگزاری آنلاین بزرگ است که به دلیل ارائه یک بستر سرمایه گذاری و تجارت بدون کمیسیون در ایالات متحده شناخته شده است. پس از اینکه این شرکت در سال 2018 تجارت ارزهای دیجیتال اصلی مانند BTC و ETH را آغاز کرد، Robinhood به طور گسترده در جامعه رمزنگاری شناخته شد.

منبع:cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا