اخباررمزارز

سرکوب ارزهای دیجیتال توسط رگولاتور سنگاپور!

رگولاتور مالی سنگاپور و بانک مرکزی متعهد شده اند که در قبال  صنعت ارزهای دیجیتال «سخت» عمل کنند.

این اظهارات از سوی Sopnendu Mohanty، افسر ارشد فین‌تک اداره پول سنگاپور (MAS) می‌آید و در مصاحبه‌ای توضیح می‌دهد که «اگر کسی کار بدی انجام داده است، ما  سخت‌گیر هستیم».

او همچنین به لفاظی‌های برخی از شرکت‌کنندگان در بازار کریپتو که از تنظیم‌کننده انتقاد کرده‌اند که به اندازه کافی آشنایی با ارزهای دیجیتال ندارد، پاسخ داد و در عوض مشروعیت بازار را زیر سوال برد.

رئیس فین‌تک معتقد است که جهان “در ارز دیجیتال گم شده است” و دلیل اصلی آشفتگی بازار است. موهانتی  در پاسخ به موضع محافظه کارانه تنظیم کننده در قبال ارزهای رمزنگاری شده، یک فرآیند بررسی دقیق «بسیار سختگیرانه» و «به شدت آهسته» را برای صدور مجوز کسب و کارهای ارزهای دیجیتال به اجرا درآورده است.

سنگاپور در ژانویه 2020 مجوزهایی را برای شرکت های رمزنگاری معرفی کرد و در مورد اینکه کدام شرکت ها می توانند مجوز دریافت کنند، سختگیرانه عمل میکند. کوین تلگراف در دسامبر 2022 گزارش داد که MAS بیش از 100 مجوز را از شرکت هایی که درخواست کرده بودند، لغو کرده است.

در ژانویه، ارائه دهندگان ارزهای دیجیتال از تبلیغات خدمات خود در مناطق عمومی مانند حمل و نقل عمومی منع شدند و به وب سایت های عمومی و همچنین رسانه های چاپی، پخش و رسانه های اجتماعی گسترش یافتند.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا