اخباررمزارز

بانک مرکزی روسیه با بازنگری در قانون کریپتو موافقت می کند.

رویترز به همراه رسانه های روسی گزارش داد، معاون اول رئیس بانک مرکزی روسیه، Ksenia Yudayeva، روز سه شنبه اعلام کرد که این بانک برای استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت های بین المللی آماده است و افزود که این بانک در حال تجدید نظر در موضع خود در مورد استخراج ارز دیجیتال است.

ما موضع خود را در مورد استخراج تغییر داده ایم و همچنین اجازه استفاده از ارز دیجیتال در تجارت خارجی و خارج از کشور را می دهیم.
به نظر می‌رسد اظهارات این مقام بانکی که در اطلاعیه‌های مربوط به مقررات بانک‌های داخلی گنجانده شده، امتیازی برای قانون‌گذاران در تهیه نسخه جدید قانون «ارز دیجیتال» است.

روزنامه تجاری Vedomosti گزارش می دهد که وزارت دارایی از پیش نویس این قانون در بحثی که توسط حزب روسیه متحد در مورد فریدا برگزار شد، رونمایی کرد.

در آن بحث، آنتون گورلکین، عضو دومای ایالتی، مجلس سفلی پارلمان روسیه، نیاز به بررسی بانک مرکزی را ذکر کرد. نظرات بسیاری از سازمان های دولتی و وزارتخانه ها قبلاً در پیش نویس مورد توجه قرار گرفته است.

مقررات اجازه تجارت بین المللی ارزهای دیجیتالدر قانون را می دهد. به گزارش ودوموستی، آناتولی دیوبانوف، مقام وزارت توسعه اقتصادی، در رویداد روسیه متحد گفت که افزودن آن به قانون موجود یک موضوع حیاتی است.

بانک مرکزی روسیه قبلاً شدیداً با تجارت ارزهای دیجیتال مخالف بود و حتی پیشنهاد ممنوعیت استخراج کریپتو در ژانویه را داده بود. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در ماه اکتبر مخالفت خود را با استفاده از رمزارز برای تجارت نفت ابراز کرد و گفت: «برای صحبت در مورد آن خیلی زود است». از زمان اعمال تحریم های جدید علیه فدراسیون روسیه در ارتباط با تهاجم این کشور به اوکراین، حمایت از ارزهای دیجیتال در داخل دولت افزایش یافته است.

هدف روسیه از گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال در سطح بین‌المللی نامشخص است، زیرا استفاده از دارایی‌های دیجیتال بر شرایط تحریم‌هایی که بر این کشور تأثیر می‌گذارد و خطرات مربوط به تحریم‌شکن‌ها تأثیر نمی‌گذارد.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا