اخباررمزارزمقالات

ارزش بازار تتر به پایین ترین سطح 8 ماهه سقوط کرد!

تتر (USDT)، بزرگترین استیبل کوین و سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، همچنان ارزش بازار خود را در بحبوحه رکود فعلی بازار از دست می دهد.

در روز پنجشنبه، ارزش بازار USDT برای اولین بار از اکتبر 2021 به زیر 70 میلیارد دلار رسید. این افت به دنبال موجی از کاهش های مکرر اندکی پس از رسیدن ارزش بازار USDT به بالاترین حد تاریخی خود به بالای 80 میلیارد دلار در ماه مه بود.

بر اساس داده‌های CoinGecko، در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار Tether USDT به 69.3 میلیارد دلار می‌رسد که حدود 300 میلیون دلار از پایین‌ترین قیمت چند ماهه بیشتر است.

بزرگترین رقیب تتر، USDC، دومین استیبل کوین بزرگ ایالات متحده است که توسط شرکت فناوری پرداخت همتا به همتا Circle حمایت می شود. ارزش بازار استیبل کوین در ماه فوریه به 50 میلیارد دلار رسید و تا کنون هرگز از ارزش بازار تتر عبور نکرده است.

در حالی که تتر در چند هفته گذشته سهم بازار خود را از دست داده است، سایر استیبل کوین ها مانند USD Coin (USDC) اخیراً ارزش خود را به دست آورده اند. به این ترتیب، ارزش بازار USDC از حدود 48 میلیارد دلار در اواسط می به 55 میلیارد دلار در اواسط ژوئن افزایش یافت.

کاهش ارزش بازار تتر در بحبوحه وحشت و عدم اطمینان مداوم در بازار کریپتو اتفاق می‌افتد؛ زیرا ارزش بازار ارزهای دیجیتال برای اولین بار از فوریه ۲۰۲۱ به زیر یک تریلیون دلار سقوط کرده است. در این میان، شرکت تتر به طور فعال بیانیه‌هایی را منتشر می‌کند تا به سرمایه‌گذاران اطمینان دهد که این شرکت تحت تأثیر بحران جاری قرار نگرفته است.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا