اخبار

کیف پول غیرمتمرکز مالی (DeFi) و افزونه مرورگر MetaMask باهم همکاری میکنند.

کیف پول غیرمتمرکز مالی (DeFi) و افزونه مرورگر MetaMask یک مشارکت استراتژیک جدید با چهار متولی اصلی ارزهای دیجیتال تشکیل داد. Gnosis Safe، Hex Trust، GK8 و Parfin.

MetaMask Institutional (MMI)،

نسخه نهادی کیف پول محبوب اتریوم MetaMask، روز چهارشنبه اعلام کرد که ادغام جدید ابزارهای مدیریتی کلیدی را برای شرکت در فعالیت‌های DeFi در اختیار سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAOs) قرار می‌دهد.

DAO ها سازمان هایی هستند که توسط کد کامپیوتری کنترل می شوند و هیچ اختیاری از بالا به پایین ندارند و به عنوان مکانیزم جمع آوری کمک مالی و ابزار مدیریتی برای پروژه های ارزهای دیجیتال محبوبیت پیدا کرده اند.

بر اساس این اطلاعیه، MMI به مؤسسات دسترسی به DeFi و Web3 را در عین رفع نیازهای انطباق آنها فراهم می کند. حافظان یا کیف‌پول‌های نگهبانی، خدماتی هستند که کلیدهای خصوصی را ذخیره می‌کنند و تأیید و امضای تراکنش را تسهیل می‌کنند. آنها برای سازمان ها در به دست آوردن و ایمن سازی دارایی های رمزنگاری بسیار مهم هستند.

 کوین تلگراف با هریت براونینگ، رهبر تجاری اروپا، خاورمیانه و آفریقا تماس گرفت. او به کوین تلگراف گفت:

این کار وجوه مورد نیاز کریپتو، صرافی ها، مؤسسات سنتی، شرکت ها، DAO ها، مجموعه کاملی از پروفایل های کاربری مختلف را فعال می کند و آنها را قادر می سازد تا در چارچوبی امن و مدیریت شده با ریسک مدیریت شوند. تمایز بین MetaMask Institutional و افزونه مرورگر و کیف پول اصلی شرکت در نحوه مدیریت دارایی ها است.

براونینگ توضیح داد که دارایی‌هایی که در محصول اصلی متامسک نگهداری می‌شوند، غیرقانونی هستند، در حالی که دارایی‌هایی که از طریق MMI مدیریت می‌شوند، قانونی هستند. وی خاطرنشان کرد: “برای امنیت سازمانی، ما کیف پول سخت افزاری را با طیف وسیعی از شرکای جایگزین کرده ایم تا امنیت دارایی های ضروری را تامین کنیم.” جان انیس، رهبر اکوسیستم ایمن برای Gnosis، گفت: “DAO ها و موسسات رمزنگاری استاندارد طلایی ادغام Defi را می خواهند، در حالی که هنوز استاندارد امنیتی صنعت را برای محافظت از دارایی های دیجیتال در برابر خطرات عملیاتی و امنیتی حفظ می کنند.

MetaMask یکپارچه سازی Apple Pay و سایر به روز رسانی های iOS را ارائه می کند MetaMask امسال به طور فعال عرضه های خود را گسترش داده است. در اواخر ماه مارس، این شرکت یکپارچه سازی با Apple Pay و یک سری به روز رسانی پرداخت، از جمله توانایی خرید رمزارز از طریق برنامه با کارت های نقدی یا اعتباری را ارائه کرد.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا