اخباررمزارز

بنیاد کاردانو و دانشگاه زوریخ تحقیقات آکادمیک بلاک چین را گسترش می دهند

مقدمه

سازمان غیرانتفاعی Cardano Foundation یک همکاری سه ساله با مرکز بلاک چین دانشگاه زوریخ (UZH BCC) برای تحقیقات بیشتر و بررسی توسعه آموزش بلاک چین اعلام کرده است. از طریق این مشارکت، این بنیاد با گروه فناوری های بلاک چین و دفتر کل توزیع شده (BDLT) در دانشگاه زوریخ برای بررسی موضوعات تحقیقاتی مانند اثربخشی پروتکل های اجماع و تجزیه و تحلیل بردارهای حمله خاص به Ouroboros و بسیاری دیگر کار خواهد کرد.

این دانشگاه از کاردانو برای انجام تحقیقات بیشتر در مورد موضوعات مرتبط با بلاک چین استفاده خواهد کرد.

به گفته فردریک گرگارد، مدیرعامل بنیاد کاردانو، این مشارکت به بنیاد اجازه می دهد  تا دانش دانشگاه در مورد پلتفرم کاردانو را گسترش دهد و در همان زمان، خود کاردانو را بیشتر توسعه دهد. گرگارد همچنین توضیح داد که: همانطور که بلاک چین از حاشیه به سمت جریان اصلی حرکت می کند، تحقیقات آکادمیک به میزان قابل توجهی برای افزایش درک و در نهایت پذیرش مورد نیاز است. به همین دلیل است که ما حتی به طور خاص آموزش را به عنوان هدف اصلی بنیاد برای سال پیش رو نامیده ایم.

دکتر کلودیو تسون، استاد دانشگاه UZH، معتقد است که این مشارکت برای UZH مفید خواهد بود، و تسون گفت که نهاد کاردانو “برای ایجاد مشترک سوالات و روش های تحقیق بسیار ارزشمند است.” تسون توضیح داد که هدف سازمان آنها پیشرفت در زمینه بلاک چین است. او گفت: “هدف ما پیوند دادن رفتار خرد به ویژگی های جهانی سیستم های مبتنی بر بلاک چین است.”

بنیانگذار Cardano

در مورد Web3 و راحتی بیت کوین در هفته بلاک چین بایننس صحبت می کند. در رویداد اخیر هفته آب و هوا MENA که توسط سازمان ملل متحد و دولت دبی برگزار شد، اهمیت آموزش بلاک چین نیز برجسته شد. در این رویداد، این پانل خاطرنشان کرد که محتوای آموزنده و آموزشی چیزی است که جامعه اقدام اقلیمی به آن نیاز دارد. در همین حال، گزارشی از یک شرکت اطلاعاتی نشان می دهد که موسسات در حال ورود به پلت فرم کاردانو هستند. حجم تراکنش های بزرگ، حجم کل تراکنش های کاردانو (ADA) بالای 100000 دلار در مارس 2022 51 برابر افزایش یافته است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا