اخباررمزارز

Vitalik Buterin بی سر و صدا 5 میلیون دلار اتریوم برای کمک به اوکراین اهدا میکند.

Vitalik Buterin

Vitalik Buterin خالق اتریوم بی سر و صدا 5 میلیون دلار ETH برای کمک به اوکراین اهدا میکند بی سر و صدا 5 میلیون دلار ETH برای کمک به اوکراین اهدا می کند و کل کمک های ارز دیجیتال ردیابی شده به 133 میلیون دلار می رسد.

همانطور که توسط Aid for Ukraine، ابتکار مشترکی که توسط دولت اوکراین،برای جمع آوری کمک های مالی ارزهای دیجیتال به این کشور ایجاد شد، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم (ETH) در اوایل 5 میلیون دلار کمک های مالی ETH به اوکراین انجام داد.

آ به گفته این نهاد، با وجود مبلغ هنگفت کمک مالی، بوترین در مورد این معامله اطلاعیه ای نداد. در نهایت از طریق نام دامنه سرویس نام اتریوم که مبدأ انتقال بود، به او مرتبط شد. .VitalikButerin  روز پیش تقریباً 2.5 میلیون دلار به مبلغ ETH به AidForUkraine اهدا کرد و یک کلمه هم صحبت نکرد!

او همچنین 2.5 میلیون دلار به @Unchainfund اهدا کرده است. با تشکر از کمک بزرگ شما، Vitalik، و از شما برای ایجاد ethereum متشکرم! 6 آوریل 2022نیمی از 5 میلیون دلار کمک مالی مستقیماً به «کمک برای اوکراین» اختصاص یافت، در حالی که نیمی دیگر به صندوق Unchain، یک ابتکار خیریه ارزهای دیجیتال که توسط فعالان جامعه بلاک چین برای ارائه کمک‌های بشردوستانه به اوکراینی‌ها ایجاد شده است، اختصاص یافت.

الکس بورنیاکوف، معاون وزیر تحول دیجیتال اوکراین، در توییتی به طور علنی از کمک بوترین تشکر کرد و نوشت: “من نمی توانم بیشتر از هر کمک ارز دیجیتال به ابتکار عمل نجات جان ما، کمک برای اوکراین، سپاسگزار باشم. این واقعا به تقویت کشور ما و حفاظت از ارزش های دموکراتیک آن کمک می کند. تشکر ویژه از ویتالیک بوترین برای ایستادن در کنار اوکراین.”بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط کوین تلگراف، میزان کمک‌های ارز دیجیتال ردیابی شده ارسال شده به دولت، ارتش و موسسات خیریه اوکراین از 133 میلیون دلار فراتر رفته است.

Unchain Fund به تنهایی بیش از 10 میلیون دلار جمع آوری کرده است که بیشتر مشارکت های آن از توکن های NEAR و ETH نشات می گیرد. اما، به طور کلی، به نظر می رسد که سرعت کمک ها کاهش یافته است. تنها از 28 فوریه تا 9 مارس، کل کمک های ارز دیجیتال ردیابی شده به اوکراین از 37 میلیون دلار به 108 میلیون دلار افزایش یافت. برخی به کاهش شور و شوق برای چنین ابتکاراتی اشاره کرده اند.

منبع:کوین تلگراف

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا