اخبارترید و ماینینگمقالات

رکوردهای پشت سر هم از AVAX، ENJ و EGLD نشان می‌دهد که فصل دوم آلت کوین ها شروع شده است.

AVAX، ENJ و EGLD با به راه اندازی دور جدیدی از بالاترین رکوردهای قیمت تاریخیشان، افت اخیر قیمت بیت کوین را کاهش می دهند.

اطلاعات هفته گذشته در بازار ارزهای دیجیتال خبر از بازگشت نوسانات برای تکان دادن قیمت بیت کوین (BTC) داده است و ارزش دارایی های دیجیتال را به پایین ترین سطح از اواسط ماه اکتبر رساند.

همانطور که بارها در گذشته اتفاق افتاده است، کاهش قیمت بیت کوین با چرخش به سمت آلت کوین ها همراه شد و شاخص Altseason از Cointelegraph Markets Pro نشان می دهد که شرایط فعلی بازار مشابه شرایط گذشته است که آلت کوین ها عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشتند.

در اینجا نگاهی به چند آلت کوین می‌اندازیم که در چند هفته گذشته سودهای ثابتی داشته‌اند.

اکوسیستم DeFi آوالانچ منفجر می شود

 

آوالانچ یا به اختصار آواکس یک پروتکل بلاک چین لایه اول است که در طول سال 2021 با رشد اکوسیستم های مالی غیرمتمرکز دیفای و توکن های غیرقابل تعویض (ان اف تی) آن محبوبیت پیدا کرده است که تا حدی به دلیل ماهیت کم هزینه پروتکلش است که کاربران و نقدینگی ها را از اتریوم به سمت خود جذب کرده.

داده های VORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro شروع به پیش بینی چشم انداز صعودی برای AVAX در 5 نوامبر، قبل از افزایش اخیر قیمتش کردند.

امتیاز VORTECS™، انحصاری Cointelegraph، یک مقایسه الگوریتمی از شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از داده مثل احساسات بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت های توییتری به دست آمده است.

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای AVAX در 5 نوامبر شروع به افزایش کرد و به بالاترین سطح امتیاز یعنی 83 رسید، درست زمانی که قیمت AVAX شروع به افزایش 54.76٪ طی دو هفته آینده کرد.

قیمت AVAX در شرایطی است که اکوسیستم DeFi در Avalanche شاهد افزایش کل ارزش مسدود شده خود در شبکه به بالاترین حد خود بود و این هفته بایننس ایالات متحده اعلام کرد که قصد دارد این توکن را فهرست کند.

هدف انجین (enj) یک شکاف در بلاک چین ابداعی پولکادات (parachain) است

 

انجین پروتکلی است که بر روی شبکه اتریوم عمل می‌کند و بر ایجاد محصولات بازی مبتنی بر بلاک چین و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) تمرکز دارد.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که از زمان رسیدن به پایین‌ترین قیمت 1.19 دلاری در 29 سپتامبر، قیمت انجین با 213.5 درصد افزایش به 3.74 دلار در روز 19 نوامبر رسیده است زیرا حجم معاملات 24 ساعته آن 92 درصد افزایش یافته است. (معادل 1.57 میلیارد دلار)

نمودار 4 ساعته ENJ/USDT. منبع: TradingView :

قدرت فزاینده ENJ در ماه نوامبر در حالی رخ می دهد که اکوسیستم انجین قصد دارد از طریق مزایده اوراق قرضه جمعی برای پروژه متاورس زنجیره ای خود یعنی افینیتی، جایگاهی را به عنوان پاراچین پولکادوت تضمین کند.

الروند (EGLD) یک برنامه تشویقی نقدینگی به ارزش 1.29 میلیارد دلاری را اعلام کرد

 

الروند یک پروتکل بلاک چین است که هدف آن تبدیل شدن به اکوسیستم فناوری برای «نسل جدید اینترنت» است و از فناوری اشتراک گذاری استفاده می کند که شبکه خود را قادر می سازد تا 15000 تراکنش در ثانیه را با میانگین هزینه تراکنش 0.001 دلار پردازش کند.

داده های VORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro شروع به پیش بینی چشم انداز صعودی برای EGLD در 12 نوامبر، قبل از افزایش اخیر قیمتش کردند.

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای EGLD در 12 نوامبر شروع به افزایش کرد و به بالاترین سطح یعنی 76 رسید، حدود 108 ساعت قبل از اینکه قیمت EGLD شروع به افزایش 30.27 درصدی طی سه روز آینده کند.

سریع تر شدن حرکت صعودی EGLD زمانی اتفاق می افتد که پروتکل های مبادلات غیرمتمرکز Maiar (DEX) در کنار یک برنامه تشویقی نقدینگی به مبلغ 1.3 میلیارد دلاری که برای کمک به جذب کاربران و نقدینگی به اکوسیستم DeFi آن اضافه شده است، رسماً راه اندازی شود.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 2.59 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 42.2 درصد است.

منبع : کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا