اخبارمقالات

تجارت کریپتو به سمت متاورس حرکت می‌کند.

مقدمه

مطالعات میگویدتجارت کریپتو به سمت Metaverse حرکت می‌کند اکثر توسعه دهندگان بر این باورند که نوآوری رمزنگاری و بلاک چین «برای شکل دادن به آینده متاورس حیاتی است.

یک مطالعه جدید نشان می دهد که توسعه دهندگان بر این باورند که Metaverse ممکن است روزی به “محبوب ترین” راه برای خرید و فروش کریپتو تبدیل شود. این مطالعه که توسط ارائه‌دهنده API Agora انجام شد، افکار و ایده‌های 300 توسعه‌دهنده را در مورد Metaverse مورد بررسی قرار داد.

نظر سنجی درباره متاورس

تونی ژائو، بنیانگذار و مدیر عامل آگورا، می گوید: «از آنجایی که آنها عملاً در خط مقدم هر پیشرفتی که در متاورس اتفاق می افتد قرار می گیرند، افکار و نظرات آنها در نهایت کشش زیادی دارد. این نظرسنجی نشان می‌دهد که 57 درصد از توسعه‌دهندگان معتقدند که Metaverse روزی برجسته‌ترین راه برای تجارت ارزهای دیجیتال خواهد بود. با این حال، از هر سه پاسخ‌دهنده، یک نفر معتقد است که حریم خصوصی و امنیت داده‌ها ممکن است چالش بزرگی برای Metaverse باشد. در همین حال، نقشه‌برداران همچنین از توسعه‌دهندگان پرسیدند که آیا نقش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به رشد خود ادامه می‌دهد و تبدیل به بزرگترین شکل ارز در Metaverse خواهد شد.

53 درصد از پاسخ دهندگان موافق بودند، در حالی که 24 درصد مخالف بودند. محققان همچنین دریافتند که اکثر توسعه دهندگان بر این باورند که نوآوری رمزنگاری و بلاک چین “برای شکل دادن به آینده متاورس بسیار مهم است.” 70 درصد از پاسخ دهندگان موافق بودند که پیشرفت ها در حوزه بلاک چین و کریپتو به طور قابل توجهی بر متاورس تأثیر می گذارد. 72 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی معتقدند که تعامل در زمان واقعی برای ایجاد یک “تجربه متصل” در Metaverse بسیار مهم است. علاوه بر این، نتایج همچنین نشان داد که 55 درصد از شرکت کنندگان معتقدند که متاورس در آینده نزدیک جایگزین تعاملات اجتماعی واقعی خواهد شد. مطالب مرتبط: داده های Google Trends نشان می دهد که هیچ کس به متاورس یا NFT ها در سال 2022 اهمیت نمی دهد. در مارس 2022، شرکت ها شروع به راه اندازی فروشگاه در Metaverse کردند. شرکت ها یا راه اندازی کردند یا برنامه هایی را برای آوردن کسب و کار خود به دنیای مجازی اعلام کردند. هدف این شرکت ها استفاده از Metaverse برای جلسات تجاری، به عنوان یک مرکز نوآوری و به عنوان یک پلت فرم تعامل با کاربر است.

منبع:کوین تلگراف

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا