مقالاتاخبارترید و ماینینگ

گسترش فعالیت های صرافی سنگاپوری بای بیت به آرژانتین

رشد صنعت رمزارزها در آرژانتین، از توجه شرکت های بین المللی به دور نمانده است. Bybit، یک صرافی مستقر در سنگاپور که جزو ده صرافی برتر از نظر حجم معاملات شده است، اعلام کرده است که عملیات تجاری خود را برای حمایت مستقیم از مشتریان آرژانتینی گسترش خواهد داد.

برای دستیابی بهتر به این هدف، این شرکت تیمی را برای رسیدگی به نیازهای قابل اجرا و حمایت از مشتریان آرژانتینی آینده خود اختصاص خواهد داد و به آنها اجازه می دهد تا ارزهای دیجیتال را در پلتفرم بای بیت خرید و فروش کنند. همچنین، این پلتفرم به زبان اسپانیایی، زبان مادری این کشور نیز در دسترس خواهد بود.

در رابطه با این تحول، صرافی اعلام کرد:

با در نظر گرفتن سطح نفوذ و رشد سریع در پذیرش ارزهای دیجیتال در آرژانتین، بای بیت این تصمیم را به دلیل اهمیت بازار آرژانتین در منطقه آمریکای لاتین گرفته است. با توجه به همه اینها، بای بیت زمان حال را فرصت مناسبی برای گسترش فعالیت های خود در کشور می داند، و همچنین با توجه به اینکه فرصتی برای کاربرانی وجود دارد که هنوز تازه وارد حوزه ارزهای دیجیتال شده اند.

پذیرش رمزارزها در آرژانتین

در سال های اخیر، آرژانتینی ها روز به روز به رمزارزها نزدیکتر شده اند، این پدیده پس از ایجاد محدودیت‌هایی برای تعداد دلاری که شهروندان می‌توانستند به آن مبادله کنند و کنترل مبادله ارز خارجی را ایجاد کرد، شروع شد، مشابه آنچه قبل از آن توسط دولت ونزوئلا ایجاد شده بود. اعداد تورم نیز بر علاقه به این سیستم مالی جدید و جایگزینی جدید تاثیر گذاشته است.

این صرافی شرط می‌بندد که این علاقه جدید به کریپتو، به دلیل شرایط بازار ملی و بین‌المللی، تقاضای کاربران آرژانتینی را در آینده نزدیک برای برنامه های جدید تقویت خواهد کرد. در این باره، گونزالو لما، مدیر عملیات بای بیت برای آرژانتین، اظهار داشت:

“اگرچه شرایط اقتصاد کلان به عاملی برای افزایش پذیرش ارزهای رمزنگاری شده در آرژانتین تبدیل شده است، اما با افزایش مشتریان، علاقه به سایر استفاده های بالقوه از این دارایی ها مانند امکان دریافت حواله یا حتی پرداخت برای کالاها و خدمات با آن ها افزایش می یابد.”

 

منبع : news.bitcoin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا