رمزارزاخبار

دولت چین ۹۰ میلیون یوان دیجیتال به شهروندان هدیه می‌دهد.

طبق گزارش رسانه‌های محلی، سه استان چین اعلام کرده‌اند که قصد دارند تقریباً 90 میلیون یوان را بین شهروندان به شکل یوان دیجیتال (e-CNY) در «بسته‌های قرمز» برای راه‌اندازی مجدد اقتصاد کشور پس از قرنطینه‌های متعدد Covid-19  پرداخت کنند.

بسته‌های قرمز در سنت چینی برای ارسال هدایای پولی در پاکت‌های قرمز رنگ در مناسبت‌های خاص، که مهم‌ترین آنها در سال جدید چینی است، رایج است. e-CNY تلاش چین برای ایجاد یک ارز دیجیتال بانک مرکزی است.

منطقه نانشا گوانگژو فاش کرد که 10 میلیون یوان بسته‌های قرمز رنگ را به صنایع پذیرایی و خرده‌فروشی برای افزایش مصرف و تثبیت اقتصاد پرداخت خواهد کرد. طبق بیانیه منتشر شده توسط مقامات، اداره بازرگانی منطقه مسئول پرداخت خواهد بود.

بر اساس گزارشی، شنژن قصد دارد از طریق یک سیستم قرعه کشی پاکت های قرمز دیجیتال 30 میلیون یوانی صادر کند که به ساکنان این امکان را می دهد تا بسته های قرمز رنگ 128 یوان را برنده شوند.

ساکنان شنژن بسته های “پول واقعی” خود را از طریق بانک های منتخب دریافت خواهند کرد.

گزارش دیگری از رسانه های محلی نشان می دهد که منطقه جدید Xiong’an با توزیع 50 میلیون یوان بین مصرف کنندگان در منطقه، برنامه های مشابهی برای بازسازی و تقویت اقتصاد خود دارد.

منبع:کریپتو سلیت دات کام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا