مقالاتاخبارترید و ماینینگ

کلکسیون های NFT باشگاه منچسترسیتی

منچستر سیتی، با بازار ان اف تی، Quidd، همکاری کرده است تا مجموعه ای از چهار مجموعه کلکسیونی دیجیتال را راه اندازی کند. این باشگاه معروف توسط پپ گواردیولا مدیریت می شود و در ورزشگاه 55000 نفری اتحاد بازی می کند.
NFT و طرفداران فوتبال نه تنها کارت های بازیکنان سه بعدی بلکه مجموعه کارت های منحصر به فردی را نیز به دست خواهند آورد که لحظاتی در تاریخ باشگاه را بیان میکند.
Quidd یکی از زیرمجموعه های برند معروف انیموکا (Animoca) است که یکی از چندین بازار برتر NFT در بلاک چین وکس(Wax) است و قبلاً با نام‌های معروفی مانند دیزنی و HBO کار کرده‌ است. این مجموعه در تاریخ 21 می(31 اردیبهشت) معرفی می شود و اولین سری کارت های ورزشی کلکسیونی دیجیتال سه بعدی کاملاً تعاملی با باشگاه را ارائه می دهد.

علاوه بر این،بسیاری از باشگاه‌های پیشرو در اروپا به سرعت وارد فضای کریپتو و NFT شده‌اند. پورتو با بایننس شریک شد تا فن توکن خود را در سال گذشته راه اندازی کند. بارسلونا برنامه های خود را برای توسعه ارز دیجیتال خود با امکان اضافه شدن پروژه متاورس و NFT فاش کرد.
طبق داده های Cryptoslate، تنها در این هفته، توکن های طرفداران 53.11٪ افزایش یافته است. توکن هواداران منچستر سیتی در هفت روز گذشته 36.37 درصد افزایش یافته است.

 

منبع : cryptoslate

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا