اخباررمزارزمقالات

قیمت پایین مجموعه های محبوب ان اف تی به دلیل بازار نزولی کریپتو.

به نظر می‌رسد در مواجهه با فروش فوق‌العاده بازار روز دوشنبه، ارز ان اف تی های محبوب نیز افت شدیدی کرده است . بر اساس داده‌های NFT Price Floor، قیمت کف Bored Ape Yacht Club (BAYC) و CryptoPunks، دو مورد از محبوب‌ترین توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT در بازار، به 74 ETH (92,223 دلار) و 48 ETH (ETH) کاهش یافته است.

در مقایسه، قطعات موجود در مجموعه BAYC دارای قیمت پایه 153.70 اتریوم بودند، در حالی که اکنون برای کریپتوپانک ها به 123 ETH رسید.

جمع‌آورنده داده ها 380 مجموعه را با ارزش کل بازار 5.58 میلیارد دلار در زمان انتشار نشان می دهد.

فروش در میان NFT ها تا حدی با یک هشدار یک روز قبل تشدید شد، جایی که گوردون گونر، یکی از بنیانگذاران Yuga Labs – شرکتی که هر دو مجموعه BAYC و CryptoPunks را در اختیار دارد – در مورد یک حمله “قریب الوقوع” به حساب های رسانه های اجتماعی هشدار داد.

حساب‌های اجتماعی یوگا لبز قبلاً سه بار در سال جاری به خطر افتاده است، که برخی از آنها شامل حملات فیشینگ پیچیده‌ای بود که میلیون‌ها دلار از NFT‌های کاربران را تخلیه کرد.

در همین حال، طبق DappRadar، تعداد کاربران OpenSea.io، بزرگترین بازار NFT از نظر حجم، 14 درصد در ماه گذشته کاهش یافته است. به طور همزمان، حجم معاملات ماهانه با 65 درصد کاهش به 500 میلیون دلار رسید. جالب اینجاست که تعداد تراکنش ها در ماه نسبت به ماه 6.4 درصد افزایش یافته است، احتمالاً به دلیل تعداد زیاد کاربرانی که به دنبال فروش مجموعه NFT خود با قیمت بهتر هستند.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا