اخبارمقالات

پیش بینی می شود بودجه دولت لائوس تا سال 2022 194 میلیون دلار از استخراج کنندگان رمزارز بدست بیاورد

طبق گزارش‌ها، قانون‌گذاران در لائوس قصد دارند از درآمدهای اضافی دولت برای «برنامه‌های در اولویت‌» از جمله پرداخت بدهی های ملی و مهار همه‌گیری کرونا استفاده کنند.

پیش بینی می شود که پروژه آزمایشی دولت لائوس برای استخراج و تجارت ارزهای دیجیتال حدود 194 میلیون دلار برای کل درآمد داخلی این کشور در سال 2022 به ارمغان می آورد.

بر اساس گزارش دوم نوامبر از خبرگزاری The Star در مالزی، پیشنهاد اخیر دولت لائوس برای سرمایه گذاری در سختگیری استخراج رمزارز در چین ممکن است 2 تریلیون کیپ (واحد پول لائوس) (تقریباً 194 میلیون دلار در زمان انتشار) درآمد برای شش شرکت در این کشور به همراه داشته باشد. شرکتهایی که در پروژه آزمایشی استخراج رمزارز در سپتامبر تایید شدند شامل:

Wap Data Technology Laos

Phongsubthavy Road and Bridge Construction

Sisaket Construction Company Limited

Boupha Road-Bridge Design Survey

Joint Development Bank

and Phousy Group

 

طبق گزارش ها، دولت گفته است که این پروزه درآمد مورد انتظار برای پیش نویس بودجه مجلس ملی در سال 2022 را تا 20 درصد نسبت به سال 2021 افزایش می دهد. قانون‌گذاران در لائوس قصد دارند از درآمدهای اضافی دولت برای «برنامه‌های در اولویت‌» از جمله پرداخت بدهی های ملی و مهار همه‌گیری کرونا استفاده کنند.

پیدا شدن خانه جدید برای ماینرهای بیت کوین پس از خروج از چین

 

در حالی که دولت لائوس به شش شرکت اجازه استخراج رمزارز داده است، بانک مرکزی این کشور در طول سال‌ها بیش از چند اخطار به شهروندان خود درباره خطرات مرتبط با دارایی‌های رمزنگاری‌شده غیرقانونی که هنوز در لائوس عمدتا غیرقانونی هستند، داده است. با این حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که Bank of the Lao P.D.R به دنبال توسعه و مشارکت در پروژه های رمزارز با بانک مرکزی و شرکت فناوری ژاپنی Soramitsu است.

منبع : کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا