ترید و ماینینگاخبار

سولانا از تقاطع کلیدی فروش عبور کرد: قیمت SOL در ماه آوریل به 150 دلار می رسد.

سولانا (SOL) از یک سطح مقاومت بحرانی عبور کرد.

تلاش‌های بازیابی این ارز را، در طول اصلاح قیمت نوامبر 2021 تا مارس 2022 چندین بار محدود کرده بود، بنابراین امیدواری‌ها برای افزایش قیمت بیشتر در آوریل افزایش یافت.

قیمت SOL پس از آزمایش روند چند ماهه نزولی خود اخیرا دچار افت شدید قیمت شد.

به عنوان مثال، جفت SOL/USD دو ماه پس از عقب نشینی از سطح مقاومت مذکور در دسامبر 2021، 60 درصد کاهش یافت. به طور مشابه، بیش از 40 درصد در یک حرکت اصلاحی مشابه که منجر به فروش واصلاح قیمت در نوامبر 2021 شد، کاهش یافت.

شکست مقاومت وتبدیل آن به حمایت:

اما سولانا پس از شکستن مقاومن از بالای آن در 30 مارس، خط روند مقاومت را به عنوان حمایت (S/R flip) تغییر داد، که با افزایش حجم معاملات همراه شد که نشان داد معامله گران معتقد به حرکت صعودی هستند.

با انجام این کار، قیمت SOL با 25 درصد افزایش به 135 دلار رسید و سطح مقاومت روانی 150 دلار را در دسترس قرار داد. چرا SOL (از لحاظ فنی) صعودی است؟از منظر فنی، حرکت شکست SOL بالاتر از مقاومت خط روند نزولی خود با یک تقاطع صعودی بین دو میانگین متحرک کلیدی همزمان شد: میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA 20 روزه؛ موج سبز) و متقاطع متحرک 50 روزه (EMA). موج قرمز).

این نشانگر فنی که صلیب طلایی نامیده می شود، زمانی رخ می دهد که میانگین متحرک کوتاه مدت دارایی بالاتر از میانگین متحرک بلند مدت آن باشد. تحلیلگران سنتی این کراس اوور را به عنوان یک سیگنال خرید در نظر می گیرند.

سطوح حمایتی فیبوناچی:

بنابراین، SOL/USD می‌تواند با استفاده از سطوح اصلاحی فیبوناچی به روند صعودی خود ادامه دهد، که بین 261 دلار نوسانی تا 77.50 دلار پایین کشیده شده است، که 147 تا 150 دلار را به عنوان هدف صعودی موقت پیشنهاد میکند. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا