اخبارترید و ماینینگرمزارز

ریپل در حال راه اندازی پروژه متاورس خود است!

ریپل، توسعه‌دهنده معروف راه‌حل‌های رمزارزی و بلاکچینی، اخیرا از راه‌اندازی یک شبکه بلاکچینی غیرمتمرکز به نام Root Network با همکاری FLUF World، یک شرکت پیشرو در زمینه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، خبر داده است. طبق گزارش‌ها، این شبکه با هدف ایجاد یک متاورس باز که قرار است از چندین مجموعه NFT با بیش از ۱۹۵ هزار آیتم مختلف و بیش از ۳۴۰ هزار تراکنش پشتیبانی کند، ساخته می‌شود.

در بیانیه‌ای که توسعه‌دهندگان منتشر کرده‌اند، بیان شده که زیرساختی بهتر از XRP Ledger برای ساختن چنین ساختار پیچیده‌ای پیدا نکرده‌اند و به همین دلیل، تصمیم گرفته‌اند شبکه جدید مذکور را دقیقاً بر روی این بلاکچین بسازند.
با افشای جزئیات مربوط به پروژه متاورس باز، گفته شده است که این فضا یکپارچه و قابل تعامل خواهد بود. بر اساس اعلام رسمی وبسایت رسمی این پروژه، متاورس باز بر دو اصل اساسی استوار است: اول، دستیابی به یک تجربه همه جانبه؛ دوم، مالکیت کاربران بر دارایی‌هایشان، از جمله کنترل کامل بر آیتم‌های درون بازی و آزادی عمل آن‌ها.

بلاکچین Root Network همچنین از پل‌هایی به شبکه‌های ریپل و اتریوم نیز پشتیبانی می‌کند که اتصال آن‌ها را به web3 را ممکن می‌سازد. همچنین لازم به ذکر است که ارز دیجیتال XRP برای استفاده جهت پرداخت کارمزد تراکنش‌ها در شبکه چندتوکنی Root Network انتخاب شده است.

منبع:یوتودی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا