ترید و ماینینگرمزارز

درخواست‌ها برای مقررات سخت‌تر در مورد ارزهای دیجیتال پس از سقوط FTX.

درخواست‌ها برای مقررات سخت‌تر در مورد ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتال احتمالاً پس از فروپاشی FTX بلندتر خواهد شد – چیزی که اندرو یانگ، نامزد سابق ریاست‌جمهوری ایالات متحده گفت، برای تبدیل آمریکا به کانونی برای نوآوری بلاک چین مناسب نیست.

یانگ در اجلاس بلاک چین در تگزاس در 18 نوامبر در آستین اذعان کرد که ورشکستگی FTX و شرکت خواهرش Alameda Research در کوتاه‌مدت تصویب مقررات ارزهای دیجیتال را سخت‌تر می‌کند. من همیشه در اردو بودم که برخی مقررات هوشمند چیز خوبی است. فکر می‌کنم این به رشد صنعت کمک می‌کند و آن را به جریان اصلی تبدیل می‌کند. اما، متأسفانه، ما یک ضربه را از دست دادیم – مانند یک ضربه بزرگ. او گفت: “به دلیل FTX و مشکلات و سرفصل ها و افراد واقعی که صدمه دیده اند، اشتهایی برای مقررات وجود خواهد داشت که به نظر من ممکن است به نتیجه نرسد.” زیرا می‌خواهید بتوانید نگرانی‌های واقعی را با نیاز به حفظ آمریکا خانه نوآوری و توسعه این ابزارها متعادل کنید.»

یانگ اذعان داشت که مسیر شفافیت نظارتی در دارایی های دیجیتال به دلیل سیاسی شدن بیش از حد سیستم دو حزبی دشوارتر است. به این ترتیب، شکست FTX تنها بزرگ‌ترین مخالفان کریپتو را تشویق می‌کند تا صنعت را از بین ببرند. یانگ گفت که با مرکز سیاست دو حزبی، یک اندیشکده مستقر در واشنگتن دی سی، کار می کند تا به نمایندگان کنگره در مورد فناوری بلاک چین و پیشنهاد ارزش آن آموزش دهد.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا