مقالاتاخبارترید و ماینینگ

تحلیل تکنیکال LUNA 2.0؛ سه شنبه 31 خرداد

رمزارز LUNA ، با افزایش 190 درصدی در مدت زمان کمتر از چهار ساعت ، محدوده ای را از 3.50 دلار به 10.20 دلار، شکل داد. LUNA در نتیجه این روند صعودی ، 11 روز در این محدوده حفظ شد ، اما در 8 ژوئن(18 خرداد) ، در نتیجه فشار فروش ، به زیر این محدوده کاهش یافت.

با بسته شدن کندلی چهار ساعته زیر سطح 3.50 دلاری ، LUNA به میزان 46 درصد سقوط کرد و به نزدیکی سطح اصلاحی -27 درصد در 1.69 دلار رسید. از آن زمان تا به حال، قیمت LUNA موفق نشده است که از مانع 3.50 دلاری عبور کند.

در اثر رسیدن قیمت به مانع 1.69 دلاری، قیمت LUNA به میزان 32 درصد جهش یافته و سطح 2.07 دلاری رسید. اگر این روند ادامه یابد، احتمال زیادی وجود دارد که این آلت کوین به مقاومت 3.50 دلاری برسد.

در مجموع، LUNA طی این روند ، 72 درصد رشد می کند و روند صعودی در آنجا به احتمال زیاد به اوج خود برسد. با این حال، بسته شدن کندلی چهار ساعته در بالای مقاومت مذکور ، مسیر LUNA را به سمت سطح 4.98 دلاری هموار می کند.

نمودار 4 ساعته جفت ارز LUNA/USDT :

علیرغم اینکه شرایط برای صعود LUNA مساعد به نظر میرسد ، اما هر گونه افزایش در فشار فروش که منجر به بسته شدن کندلی چهار ساعته زیر سطح 1.69 دلاری شود ، قیمت را به کف پایین تری میرساند و سناریوی گاوی خواهد شد. در نتیجه خرس ها بر بازار مسلط خواهند شد.

در چنین حالتی، قیمت LUNA می تواند به سطح روانی 1 دلار سقوط کند و در شرایط بسیاری خرسی ، سطح 0.5 دلاری را مورد امتحان قرار دهد.

 

منبع : FXSTREET

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا