اخباررمزارز

ارائه خدمات رمزارزی توسط غول سرمایه‌گذاری، صعودی‌ترین سیگنال برای بیت کوین!

در گزارش روز دوشنبه، وال استریت ژورنال تایید کرد که غول صندوق سرمایه‌گذاری فیدلیتی (Fidelity) در حال بررسی امکان معامله بیت کوین در پلتفرم کارگزاری خود است.

طبق گزارش‌ها، شرکت فیدلیتی دارای بیش از ۳۴ میلیون حساب کارگزاری است، به این معنی که چنین حرکتی احتمالا پذیرش بیت کوین را به سطح کاملا جدیدی سوق خواهد داد. به گفته مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، میلیاردر معروف و مدیرعامل گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital)، ارائه خدمات رمزارزی به ده‌ها میلیون مشتری خرد این غول سرمایه‌گذاری ۴٫۵ تریلیون دلاری، می‌تواند صعودی‌ترین اتفاق برای بزرگترین ارز دیجیتال بازار باشد.

فیدلیتی جزو اولین پذیرندگان بیت کوین بود. این شرکت در سال ۲۰۱۵، پروژه استخراج ارزهای دیجیتال را راه‌اندازی کرد. از آن زمان، فیدلیتی همچنین وارد کسب و کار سرویس امانی (custody) ارزهای دیجیتال شده و در این بخش، با شرکت‌هایی همچون کوین بیس (Coinbase) رقابت می‌کند.

در آگوست سال ۲۰۲۰، این غول صندوق سرمایه‌گذاری، یک صندوق بیت کوینی را نیز برای سرمایه‌گذاران ثروتمند خود راه‌اندازی کرد. مارس سال گذشته، فیدلیتی همچنین درخواستی را برای ایجاد یک صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین ارائه کرد، اما توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده رد شد. با این حال، در ماه دسامبر، این شرکت یک ETF اسپات بیت کوین را در کانادا راه‌اندازی کرد.

منبع:یوتودی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا