اخبار

دانشگاه سینسیناتی در حال اضافه کردن کریپتو به برنامه درسی آموزشی!

ارزهای رمزنگاری شده توجه زیادی را از سوی مؤسسات دانشگاهی به خود جلب می کنند زیرا به طور فزاینده ای به عنوان جایگزینی برای دارایی های معمولی پذیرفته می شوند. دانشگاه سینسیناتی (UC) در اوهایو، ایالات متحده، حتی دوره هایی را در مورد ارزهای دیجیتال به عنوان بخشی از برنامه درسی خود ایجاد کرده است.

در واقع، UC بر روی دو برنامه جدید کار می کند که دانش آموزان را در مورد ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) و فناوری های نوظهور مالی آموزش می دهد.

گزارش‌ها بیان می‌کنند که این پروژه‌ها توسط دان کاوتز و وودی (وودی) یوبل، که آنها را از طریق کالج بازرگانی کارل اچ لیندنر UC ارائه خواهند کرد، تامین می‌شود. این بودجه همچنین ایجاد فضای آزمایشگاهی عمومی-خصوصی در دفتر مرکزی جدید دیجیتال آینده را پوشش می‌دهد که انتظار می‌رود اواخر سال 2022 افتتاح شود.

آموزش در مورد ارزهای رمزپایه اخیراً محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، به ویژه در میان جوامع، زیرا مرزهای مالی جدید به مردم در سراسر جهان اجازه می دهد تا ایجاد، نوآوری، تولید پول و پیشرفت کنند. برای کمک به چنین جوامعی برای استفاده از این امکانات، جی زی و یکی از بنیانگذاران توییتر جک دورسی برای تامین مالی آکادمی بیت کوین، برنامه ای برای ساکنان خانه  ها در بروکلین، نیویورک همکاری کردند. که به مردم در مورد ارزهای دیجیتال آموزش می دهد.

سایر دانشگاه‌های برتر نیز با شور و شوق بلاک چین و ارزهای دیجیتال همراه شده‌اند. به عنوان مثال، موسسه فناوری ماساچوست (MIT)، که به طور گسترده به دلیل تحقیقات پیشگامانه و برنامه درسی دانشگاهی نیازمند آن شناخته شده است، از نظر فناوری بلاک چین پیشرو است و اولین رویکرد تحقیقاتی را برای اکوسیستم غیرمتمرکز اتخاذ می کند.

هاروارد دارای یک شبکه دانشجویی بلاک چین پر جنب و جوش با بیش از 200 عضو است. بحث‌های هفتگی «Crypto 101» برگزار می‌شود، و یک انکوباتور در محوطه دانشگاه وجود دارد که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد پروژه‌های ارزهای دیجیتال خود را توسعه و مقیاس کنند.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا