اخبار

بیل آکمن: علیرغم چالش‌های اخیر ارزهای دیجیتال دیگر پذیرفته شده‌اند.

بیل آکمن یک سرمایه گذار میلیاردر آمریکایی است که اخیراً خواستار برداشتن موانع نظارتی و تسهیل مقررات در نیویورک به منظور تبدیل این شهر به مرکز ارزهای دیجیتال است.

بیل آکمن، سرمایه‌گذار میلیاردر و مدیر صندوق تامینی، می‌گوید علیرغم فروپاشی اخیر صرافی ارزهای دیجیتال FTX و آشفتگی بازار پس از آن، همچنان نسبت به ارزهای دیجیتال خوشبین است.

مدیر عامل و موسس شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری پرشینگ اسکوئر کپیتال منیجر در یک موضوع توییتری در تاریخ 20 نوامبر گفت که او معتقد است علیرغم چالش‌های اخیر، «کریپتو اینجاست که بماند»، اگرچه نیاز به افزایش نظارت و حذف «بازیگران متقلب» وجود دارد

او همچنین سرمایه گذار مستقیم در تعدادی از پروژه های رمزنگاری است. او گفت: «من فکر می‌کنم رمزارز برای ماندن اینجاست و با نظارت و مقررات مناسب، پتانسیل سود زیادی برای جامعه و رشد اقتصاد جهانی دارد. با این حال، آکمن گفت که مانند اختراع تلفن و اینترنت، این فناوری از نظر توانایی آن در تسهیل کلاهبرداری در مرحله بعدی پیشرفت می کند: «مشکل کریپتو این است که مروجین غیراخلاقی می توانند توکن هایی را به سادگی برای تسهیل طرح های  پامپ و دامپ ایجاد کنند. در واقع ممکن است اکثریت قریب به اتفاق سکه های رمزنگاری شده برای اهداف کلاهبرداری استفاده شوند تا برای ایجاد مشاغل قانونی.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا