اخبار

اقتصاددان مطرح پیش بینی کرد که واکنش فدرال رزرو به تورم، کریپتو را بالاتر خواهد برد.

مشاور ارشد اقتصادی آلیانز می گوید که واکنش فدرال رزرو به تورم باعث می شود قیمت ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین “بالاتر” رود.

وی خاطرنشان کرد: این همان چیزی است که زمانی به دست می آورید تا بفهمید تورم چیست و اقدامی انجام دهید. پیش بینی  اقتصاددان ارشد آلیانز،  اقتصاد ایالات متحده، بازارها و واکنش فدرال رزرو به تورم را در مصاحبه ای با CNBC روز دوشنبه مورد بحث قرار داد. ال اریان رئیس کالج کوئینز، دانشگاه کمبریج است. او همچنین مشاور ارشد اقتصادی در آلیانز،  شرکتی PIMCO، یکی از بزرگترین مدیران سرمایه گذاری است، جایی که او مدیرعامل و مدیر سرمایه گذاری مشترک بود.

وی توضیح داد: فکر می کنم بازارها فهمیده اند که ما سه موضوع داریم.  تورم مداوم با ماست. دوم اینکه فدرال رزرو خیلی عقب است و سوم، مسیر کاهش تورم بسیار سخت است.

با توجه به این عوامل، این اقتصاددان گفت که شرکت ها اکنون در مورد رشد سوال دارند. وی خاطرنشان کرد که بانک سرمایه گذاری گلدمن ساکس روز دوشنبه اعلام کرد که احتمال رکود اقتصادی در دو سال آینده 35 درصد است. الاریان تاکید کرد: «این یک عدد معنادار است، 35 درصد».

بنابراین، سوال بزرگ این است: آیا می‌توانیم از این چشم‌انداز رشد تورم که بسیار دشوارتر شده است عبور کنیم؟ وی خاطرنشان کرد: مدیران عامل بانک ها نگران فضای کلان هستند.

از مشاور ارشد اقتصادی آلیانز در مورد چشم انداز بلندمدت بازار کریپتو پس از فروش آخر هفته در برخی ارزهای دیجیتال مهم از جمله بیت کوین سوال شد.

او اظهار داشت: «من فکر می‌کنم نگرانی برای افراد ارز دیجیتال این است که این کاهش در زمانی اتفاق می‌افتد که طلا افزایش یافته و تقریباً به 2000 دلار رسیده است. «زیرا بحث بزرگ برای کریپتو این است در زمان تورم، ارزش خود را بالا میبرد. و اخیراً کریپتو این نقش را بازی نکرده است.”

این اقتصاددان توضیح داد: «دلیلی برای این امر وجود دارد، و آن به این دلیل است که ارزهای دیجیتال، بر خلاف طلا، از تمام تزریق‌های نقدینگی سود فراوانی بردند. بنابراین آنچه در رمزارز به دست می آورید، کشمکشی است بین این که نقدینگی از سیستم به طور کلی خارج می شود تاکنون، این نقدینگی است که برنده شده است و این تزریق نقدینگی به ارز های دیجیتال است که باعث رشد می شود .»

منبع:bitcoin.news

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا