اخباررمزارز

کاتالونیا در حال ساخت متاورس خود است.

دولت امیدوار است با ارائه برنامه های مهارتی مختلف به دانشجویان دانشگاه و اردوهای آموزشی برای پرورش استعدادها، بارسلونا را به یک مرکز دیجیتال تبدیل کند.

دانیل مارکو، مدیر کل نوآوری کاتالونیایی، در مصاحبه ای اختصاصی با الکس کوهن، سردبیر کوین تلگراف، درباره برخی از تلاش های کلیدی که دولت برای تبدیل منطقه به یک مرکز دیجیتالی انجام داده و روی آنها کار کرده است، صحبت کرد. نظرات مارکو در جریان کنوانسیون بلاک چین اروپا (EBC) 2022 بیان شد.

مارکو گفت که همه‌گیری کووید-19 در دو سال گذشته واقعاً به تبلیغ ایده اقتصاد دیجیتال، که بخشی از اقتصاد اصلی است، کمک کرده است. وی در ادامه به اروپا اشاره کرد که به سمت دیجیتالی کردن قرارداد انرژی و چندین معامله دیجیتال دیگر حرکت کرده است.

مارکو در سال 2014 به عنوان مدیر استراتژی دولت هوشمند کاتالونیا مسئولیت نظارت بر ابتکار عمل برای تبدیل کاتالونیا به یک “کشور هوشمند” در صحنه جهانی را بر عهده گرفت. و با ظهور فناوری بلاک چین و متاورس، وزیر در حال تلاش برای ایجاد یک اقتصاد کاملا دیجیتالی با الهام از دنیای فیزیکی است.

او فاش کرد که دولت در حال تلاش برای ساخت یک متاورس کاتالونیایی به نام کاتاورس است. او توضیح داد:

«Cataverse با زبان کاتالان و فرهنگ کاتالان پیوند خواهد خورد. این همان چیزی است که ما می‌خواهیم در این فراجهان داشته باشیم، که نهادهای کاتالونیایی که کارهایی را برای فرهنگ انجام می‌دهند، می‌توانند آن را در متاورس انجام دهند.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا