اخباررمزارز

آینده اتریوم نامشخص به نظر می رسد زیرا میانگین کارمزد شبکه به 0.88 دلار می رسد.

میانگین کارمزدها در شبکه اتریوم با کاهش آن به زیر سطح ۰٫۹ دلار که اکثر کاربران امیدوار به حفظ این سطح بودند، افت دیگری را تجربه کرد. به گفته کارشناسان، کاهش متوسط کارمزدها می‌تواند نشانه‌ای نگران‌کننده برای وضعیت این شبکه و کل صنعت کریپتو باشد.

کاهش کارمزد استفاده از شبکه اتریوم، با افت ۷۰ درصدی قیمت رمزارز اتریوم (ETH) از اوج تاریخی آن در نوامبر ۲۰۲۱، همزمان شد. داده‌ها نشان می‌دهند که چنین کاهش شدیدی در قیمت اتریوم، باعث خروج گسترده وجوه از این شبکه شده است.

با کاهش قیمت اتریوم، درآمد پروژه‌های مستقر در این شبکه نیز به شدت کاهش می‌یابد. در این میان، صنعت دیفای که یکی از سوخت‌های اصلی برای کارمزدها و درآمد اتریوم بود، در سه ماهه گذشته سقوط چشمگیری را تجربه کرده و ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در این شبکه، از ۱۵۳ میلیارد دلار به ۴۷ میلیارد دلار کاهش یافته است.

آخرین باری که متوسط کارمزد اتریوم در محدوده ۰٫۹ دلار مشاهده شد، جولای ۲۰۲۰ بود. به گفته تحلیلگران، کاهش بیشتر این رقم می‌تواند آسیب زیادی را به درآمد شبکه وارد کرده و باعث کاهش استفاده از اتریوم و ایجاد مشکلات بیشتر برای پروتکل‌های موجود شود.

منبع:یوتودی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا