اخباررمزارز

آیا ترا کلاسیک 1 دلاری می شود؟

مایکل ون ده پوپه (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر معروف رمزارزها، معتقد است که قیمت ترا کلاسیک (LUNC) هرگز دوباره به ۱ دلار نخواهد رسید و با این اظهارات، امیدهای سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال را ناامید کرد.
این تحلیلگر در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که گفته بود:

من ۳ میلیون توکن LUNC دارم که در قیمت‌های بسیار پایین خریده‌ام. اگر قیمت این رمزارز دوباره به ۱ دلار برسد، دچار حمله قلبی خواهم شد.

وقتی هم که از او خواسته شد برای پیش‌بینی خود دلیلی بیاورد، او از کاربر خواست که «از ریاضیات ساده استفاده کند.»لازم به ذکر است که ترا کلاسیک در هفته گذشته یک رالی چشمگیر داشته است. بر اساس داده‌های بازار، این ارز دیجیتال که در حال حاضر در محدوده ۰٫۰۰۰۲۴۵۴ دلار معامله می‌شود، در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۶۰ درصد و طی یک هفته اخیر بیش از ۱۴۰ درصد رشد داشته است.

افزایش شدید قیمت LUNC کاربران بسیاری را شگفت‌زده کرده؛ چراکه این ارز دیجیتال پس از افت قیمتی شدید خود، توسط آزمایشگاه ترا کنار گذاشته شده و توکن جدیدی جایگزین آن شده بود.

در آن زمان، سرمایه‌گذاران LUNC از تیم ترا خواستند تا بخشی از عرضه این توکن را بسوزاند تا قیمت آن دوباره بالا برود. با این حال، با نادیده گرفتن این درخواست‌ها از سوی ترا، سرمایه‌گذاران تصمیم گرفتند که خودشان دست به کار شوند. طبق گزارش‌ها، تاکنون بیش از ۳ میلیارد LUNC توسط هولدرهای این رمزارز به یک آدرس مرده ارسال شده است.

جدای از توکن‌سوزی‌های انجام‌شده توسط جامعه، پیشنهادی هم برای سوزاندن ۱٫۲ درصد از کل تراکنش‌های LUNC تصویب شده که البته با وجود کسب ۹۳ درصد آرا، هنوز اجرایی نشده است.

منبع:کریپتو بیسیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا