مقالاتاخباررمزارز

مارک آندرسن خالق Netscape می گوید وب3.0 واقعاً مانند ظهور اینترنت اولیه است.

مارک آندرسن،میلیاردر کارآفرین فناوری که تبدیل به سرمایه گذار خطرپذیر شده است می گوید که وب 3 و فناوری بلاک چین زیربنایی آن، ظهور اینترنت اولیه را به او یادآوری می کند.

مارک آندرسن، که امروزه بیشتر به عنوان یکی از بنیانگذاران شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر متمرکز بر بلاکچین شناخته می شود، در ابتدا با توسعه اولین مرورگر وب پرکاربرد به نام Mosaic به موفقیت دست یافت و سپس Netscape Navigator را تأسیس کرد که در بسیاری از بازارهای مرورگرها تسلط داشت.

اندرسن با حضور در کنار شریک سرمایه گذاری و همکارش، کریس دیکسون، گفت که افزایش پذیرش و انبوه توسعه در وب3 به طور قابل توجهی شبیه به هجوم فعالیت هایی است که سال های اولیه او در فناوری اینترنت را مشخص کرد.

آندریسن تاکید کرد که این نوع مقایسه گسترده را بیهوده انجام نمی دهد و این اولین بار است که چنین ادعایی می کند:

این تنها باری است که گفته ام این [Web3] مانند اینترنت است. اگر به تمام گفته های تاریخی من برگردید، می توان تصور کرد که با تجربه ام می توانستم این را 48 بار بگویم. من قبلاً هرگز مقایسه ای انجام نداده ام.»
من هرگز درباره هیچ نوع فناوری دیگری نگفته‌ام، زیرا فقط می‌خواستم مردم بدانند که مقایسه را ساده نمی‌گیرم.»

در حالی که تشابهات بین مسیر پذیرش فناوری بلاک چین و اینترنت اولیه اغلب توسط علاقه مندان به کریپتو انجام شده است، تجربه آندرسن به او قدرت منحصر به فردی برای بیان چنین اظهاراتی می دهد.

او افزود که چشم انداز فعلی وب 3 باهوش ترین افراد جهان را به خود جذب می کند.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا