مقالاتاخبار

ممکن است بیتگرت از سولانا پیشی بگیرد.

مقدمه

 

بیت گرت ممکن است از بازار سولانا پیشی بگیرد زیرا بیت گرت هیچ مالیات گاز در شبکه بلاک چین و استارتاپ ندارد.

استودیو استارتاپ Bitgert نیز تمرکززدایی مالی را به واقعیت تبدیل می کند. در مورد مقاله ی Bitgert بیشتر بخوانید.

رشد سریع یک ارز دیجیتال عمدتاً با توانایی پروژه برای حل مشکلات واقعی در صنعت کریپتو یا در زندگی واقعی تعیین می شود. دلیل اینکه Solana یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال است این است که مشکل سرعت در فناوری بلاک چین را حل کرد. به طور مشابه، Cardano اولین اجماع PoS را اجرا کرد.

هزینه گران قیمت گاز یکی از بزرگترین مشکلات صنعت بوده است و اکنون بلاک چین Bitgert راه حلی را ارائه کرده است. استودیوی استارتاپ Bitgert نیز تمرکززدایی مالی را به واقعیت تبدیل می کند. به همین دلیل است که جامعه کریپتو معتقد است که بیتگرت ممکن است از بازار سولانا پیشی بگیرد. در مورد Bitgert بیشتر بخوانید:

بیت گرت

 

بلاک چین هزینه گاز صفر و استودیو استارتاپ دو محصولی هستند که تیم Bitgert اخیرا راه اندازی کرده است. اینها محصولاتی هستند که بازی را تغییر می دهند و Bitgert را به یکی از قدرتمندترین بلاک چین های بازار تبدیل می کنند. در واقع، زنجیره Bitgert نه تنها یک بلاک چین بدون گاز است، بلکه سریع ترین در بازار است. با 100k TPS، زنجیره Brise سریعتر از Solana است.

تمرکززدایی صنعت مالی از طریق استودیوی استارت آپ Bitgert عامل دیگری است که زنجیره Bitgert را نسبت به Solana و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال که بر پروژه های رمزنگاری متمرکز هستند برتری می دهد. با همه این ویژگی ها، احتمال اینکه بیتگرت از بازار Solana پیشی بگیرد بسیار زیاد است. این یکی از پروژه های رمزنگاری است که احتمالاً پذیرش گسترده ای را تجربه خواهد کرد.

سنتککس

 

محبوبیت پروژه Centcex به سرعت در حال افزایش است و این را می توان از رشد سریع بازار آن دریافت کرد. اگرچه Centcex سه ماه پیش راه اندازی شده است، اما توانسته است به یکی از محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده در صنعت تبدیل شود. بزرگ‌ترین دلیلی که سرمایه‌گذاران کریپتو برای خرید توکن‌های Centcex انجام می‌دهند، تعداد نامحدودی از ابزارهای کاربردی در شبکه و پاداش بزرگی است که 100% APY است.

توسعه دهندگان Centcex با 3٪ از هر تراکنش برای ساخت تعداد نامحدودی از برنامه های بلاک چین بودجه دریافت می کنند. بنابراین Centcex یکی از پروژه هایی است که بیشترین تعداد محصول را خواهد داشت. این بدان معناست که سهام توکن Centcex جوایز زیادی را دریافت خواهد کرد زیرا درآمد ایجاد شده بسیار زیاد خواهد بود. این یک سرمایه گذاری رمزنگاری است که باید در نظر گرفته شود.

سولانا

 

بلاک چین سولانا سرعت قابل توجهی دارد، که یکی از دلایلی است که باعث شد که در سال 2021 قیمت آن افزایش زیادی پیدا کند. جامعه کریپتو به دنبال یک زنجیره سریعتر بود و سولانا راه حلی ارائه کرد. هزینه گاز سولانا نیز ارزان تر از اتریوم و بسیاری از زنجیره های دیگر بوده است. اینها عواملی هستند که SOL را به یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال امروزی تبدیل کرده اند.

Bitgert زنجیره ای سریعتر و گاز ارزانتر از Solana ارائه می دهد. تیم Bitgert همچنین در حال راه اندازی برنامه ها و محصولات تغییر دهنده بازی است که باعث افزایش اعتبار BRISE در بازار می شود. به همین دلیل پیش بینی می شود که بیتگرت از بازار سولانا پیشی بگیرد. زنجیره بریس از سولانا قدرتمندتر است. فقط زمان زیادی است که BRISE شروع به افزایش سرسام آور کند.

 

منبع آنالیتیسی

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا