اخبار

اکسی اینفینیتی اعلام کرد سرمایه قربانیان هک پل رونین را جبران میکند.

Sky Mavis، سازنده بازی اکسی اینفینیتی (AXS) اعلام کرد که سرمایه قربانیان هک پل رونین را جبران کرده و پل را هفته آینده باز می کند.

در این حمله پل هارمونی Horizon به قیمت 100 میلیون دلار هک شد.

در ماه مارس، هکرها بیش از 620 میلیون دلار در این سرقت دزدیدند که شامل 17600 توکن اتر (ETH) و 25.5 میلیون دلار کوین (USDC) بود. طبق گزارش بلومبرگ در روز جمعه، پس از بازگشایی پل در روز سه‌شنبه، کاربران می‌توانند به ازای هر ETH که قبل از حمله در اختیار داشتند، یک ETH برداشت کنند.

در ماه آوریل، Cointelegraph گزارش داد که  150 میلیون دلار سرمایه جدید به رهبری Binance برای بازپرداخت قربانیان هک اکسی اینفینیتی در نظر گرفته است.

هکر دارایی های دزدیده شده را بلافاصله پس از رخنه، با استفاده از TornadoCash برای مخفی کردن فعالیت های آنها منتقل کرد. این یک موضوع مهم برای صنعت مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که تا کنون بیش از 1.22 میلیارد دلار خسارت دیده است.

هک رونین یکی از قابل توجه ترین رویدادها در حوادث اخیر بود که باعث لرزش در سراسر صنعت ارزهای دیجیتال شد. با وجود این، بلاک چین رونین در ماموریت خود برای دستیابی به نقاط عطف قابل توجهی تسلیم نشد.

در اوایل ژوئن، حجم فروش توکن غیرقابل تعویض (NFT) بلاک چین از 4 میلیارد دلار فراتر رفت و به عنوان یک شبکه کلکسیونی دیجیتال همچنان محبوب است. از نظر حجم فروش تمام وقت NFT، پس از اتریوم در رتبه دوم قرار دارد.

هک ها، قاتل ها و نقص های پروتکل همگی در صنعت ارزهای دیجیتال رایج هستند. به نظر می رسد حتی یک روز بدون خبری از هک دیگر نمی گذرد. روز جمعه، کوین تلگراف گزارش داد که پل Horizon به بلاک چین لایه 1 هارمونی با 100 میلیون دلار آلتکوین مورد سوء استفاده قرار گرفته است که با اتر مبادله شده است. بر اساس گزارش Immunefi، خسارات جرایم سایبری در سال 2021 به 10.2 میلیارد دلار رسیده است.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا