رمزارزمقالات

ارز Gmt بارتبه 100 ارز اول مارکت کپ چیست؟

مقدمه

ارز Gmt که به تازگی رتبه بالایی در بین ارزهای دیجیتال پیدا کرده است،در حال حاضر رتبه 65 مارکت کپ با قیمت حدودی 2.90 دلار را داراست.

gmt مخفف کلمه green matavers token است سازنداگان این توکن در حال توسعه پلتفرمی برای کاهش تولید کربن و چربی سوزی افراد از طریق راه رفتن هستند.

 توکن گرین متاورس چیست (GMT)

GMT نشانه حاکمیت STEPN با عرضه محدود 6 میلیارد توکن است.

در سایت stepnاین پلتفرم این گونه تعریف شده است.

STEPN یک برنامه سبک زندگی وب 3 است با عناصر SOCIAL-FI و GAME-FI بازیکنان می توانند از طریق پیاده روی آهسته و دویدن یا دویدن در فضای باز درآمد کسب کنند.در اصل این پلتفرم یک بازی متاورسی است.

با خرید کفش های nft که بر روی بستر سولانا راه اندازی شده اند در این پلتفرم میتوان ارز  در حال حاضر قیمت این کفش ها چیزی حدود 9 سولانا است، برنامه از طریق جی پی اس گوشی موقعیت شمارا شناسایی کرده و مسافتی که طی میکنید را محاسبه میکند و طبق آن به شما پاداش میدهد و از همین طریق میتوان در این پلتفرم درآمد به صورت توکن (green satoshi token) gst داشت.

 

بازیکن می تواند انتخاب کند که کفش های ورزشی NFT خود را در بازار درون برنامه ای اجاره کند یا بفروشد. درآمد GST کاربران در کیف پول درون برنامه ای ذخیره می شود که دارای عملکرد تعویض داخلی است.

چه کسی پشت stepn است؟

STEPN توسط Find Satoshi Lab، یک استودیوی فین تک مستقر در استرالیا ایجاد شده است. این تیم برنده مسیر بازی Solana Ignition Hackathon در سال 2021 شد و بخشی از گروه DeFi Alliance Gaming است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا