اخباررمزارز

SpaceX برای پذیرش پرداخت‌های دوج کوین از تسلا پیروی می‌کند.

 ایلان ماسک مدیر عامل تسلا می گوید اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی یکی از ثروتمندترین افراد جهان پیش برود، ماسک ممکن است در نهایت اجازه پرداخت DOGE برای اشتراک Starlink را بدهد.

تنها چهار ماه پس از آنکه سازنده خودروهای الکتریکی تسلا پذیرش Dogecoin (DOGE) را برای خرید کالا آغاز کرد، ایلان ماسک برنامه خود را برای تمدید گزینه پرداخت برای شرکت اکتشاف فضایی خود، SpaceX اعلام کرد.

ماسک، مدیرعامل اسپیس ایکس و تسلا، از سال 2019 حامی سرسخت اکوسیستم DOGE بوده است و از آن زمان به طور علنی علاقه خود را برای پذیرش پرداخت‌های  در شرکت‌های چند میلیارد دلاری خود نشان داده است.

کالاهای تسلا را می توان با Doge خریداری کرد، به زودی کالاهای SpaceX را نیز می توان.

از لحاظ تاریخی، توییت‌های طرفدار ماسک تأثیر فوری و مثبتی بر قیمت‌های بازار DOGE داشته است، زیرا سرمایه‌گذاران سعی می‌کنند از هیاهوی تبلیغاتی پول نقد کنند. با این حال، افشای اخیر در مورد برنامه SpaceX برای پذیرش پرداخت‌های DOGE برای کالا، تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت در میان بازار نزولی کریپتو نداشت.

علاوه بر این، داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که DOGE بین 8 تا 13سنت است و بیش از 55 درصد از ارزش خود را از دست داده است و در زمان نوشتن 0.08077 دلار معامله می‌شود.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا