مقالاتاخبارترید و ماینینگ

راه اندازی کمپین Game-Show توسط SEC برای آموزش دادن سرمایه گذاران کریپتو

دفتر آموزش و حمایت از سرمایه گذاران کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، هفته گذشته از “یک کمپین خدمات عمومی با موضوع بازی نمایشی” رونمایی کرد. این کمپین تحت عنوان “Investomania” با هدف “کمک به سرمایه گذاران در تصمیم گیری آگاهانه سرمایه گذاری و جلوگیری از تقلب” راه اندازی شده است.

این کمپین دارای یک تبلیغات تلویزیونی 30 ثانیه ای، آزمون های تعاملی، و ویدیوهای اطلاعاتی 15 ثانیه‌ای درباره دارایی‌های رمزارزی، تماس های حاشیه ای و بازدهی تضمین شده است، SEC توضیح داد:

“این کمپین سرمایه‌گذاران را تشویق می‌کند تا در مورد سرمایه‌گذاری ها تحقیق کرده و اطلاعاتی را از منابع قابل اعتماد دریافت کنند تا ریسک ها را قبل از سرمایه‌گذاری درک کنند.”

در تبلیغات تلویزیونی، مجری برنامه بازی از دو شرکت کننده می خواهد که یک مربع را روی تخته بازی ویدیویی با گزینه های سرمایه گذاری انتخاب کنند. آنها شامل شایعات اینترنتی، تایید افراد مشهور، پیشنهاد از عموی شما، رسیدن رمزارز به ماه، ترس از دست دادن سود (FOMO)، میم کوین ها، بازده تضمین شده، و زمان بندی بازار بودند.

یکی از ویدیوهای 15 ثانیه ای مربوط به سرمایه گذاری در رمزارزها بود. در این ویدئو، یک فرد مشهور سرمایه‌گذاران را تشویق می‌کند تا از توصیه‌های آنها استفاده کرده و دارایی‌های رمزنگاری شده را خریداری کنند.

SEC توضیح داد:

“پس از اینکه شرکت کنندگان انتخاب خود را انجام دادند، این ویدئو به شیوه ای سرگرم کننده و کمدی، عواقب یک انتخاب خوب یا بد را نشان می دهد.”

SEC خاطرنشان کرد: “گاهی اوقات ممکن است سرمایه گذاری مانند یک بازی به نظر برسد. کمپین خدمات عمومی «اینوستومانیا» از مفهوم بازی نمایشی استفاده می‌کند تا به سرمایه‌گذاران به شیوه‌ای عامیانه آموزش دهد که سرمایه گذاری یک بازی نیست و آن ها باید هنگام تصمیم گیری برای سرمایه‌گذاری دقت لازم را انجام دهند.”

 

منبع : news.bitcoin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا