مقالاترمزارز

موفقیت brise) Bitgert) نسبت به Safemoon در ارائه نقشه راه خود.

مقدمه

یکی از بزرگترین دستاوردهایی که Bitgert انجام داده است، ارائه نقشه راه خود با سرعت بسیار زیاد است.

سرمایه گذاران Safemoon اکنون از عملکرد کند پروژه، به ویژه در تحویل محصولات شکایت دارند. از زمان راه‌اندازی، تیم Safemoon تنها دو محصول اصلی، V2 و کیف پول را تحویل داده است که اکنون یک سال تمام است.

 

در همان زمان، Bitgert (BRISE) که تقریباً پنج ماه پس از Safemoon راه اندازی شد، قبلاً نقشه راه خود را با چندین محصول از جمله بلاک چین BRC20 ارائه کرده است. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه های رمزنگاری وجود دارد

 

Bitgert(brise)

یکی از بزرگترین دستاوردهایی که Bitgert انجام داده است، ارائه نقشه راه خود با سرعت بسیار زیاد است. زمانی که این پروژه DeFi شروع شد، تقریباً مشابه بود، اما موفق تر بودتا نقشه راه را در V2 ارائه دهند. آخرین محصولی که Bitgert راه اندازی کرد، بلاک چین قدرتمند BRC20 است که اولین بلاک چین بدون گاز در صنعت است. این تیم همچنین در شرف راه اندازی صرافی Bitgert است که در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا است.

اما تیم Bitgert اکنون در آستانه راه‌اندازی نقشه راه V2 خود است، در زمانی که Safemoon هنوز مبادله خود و همچنین بلاک چین را ایجاد نکرده است. با وجود اینکه بلاک چین قدیمی است. به‌روزرسانی‌های نقشه راه Bitgert V2 به طور مکرر ارائه می‌شوند زیرا این تیم جامعه Bitgert را برای راه‌اندازی نهایی این نقشه راه آماده نگه می‌دارد.

 

از جمله توسعه های کلیدی در نقشه راه Bitgert V2، محصولات متعدد Web 3 هستند. اوراکل Bitgert Web3 یکی از بزرگترین محصولاتی است که تیم در حال ساخت در V2 است. Web3 Geo DataMap محصول دیگری است که تیم در حال ساخت آن است.

سایر محصولات موجود در نقشه راه Bitgert V2 عبارتند از: بازار غیرمتمرکز، Paybrise، بازار فریلنسر غیرمتمرکز، VPN غیرمتمرکز و بسیاری دیگر. این بدان معناست که Bitgert به یک پروژه رمزنگاری قدرتمندتر تبدیل خواهد شد.

Safemoon

همانطور که در بالا ذکر شد، Safemoon تحویل محصولات کندی دارد و توسعه کلی پروژه متوقف شده است. Safemoon در سال گذشته در مقایسه با پروژه Bitgert بسیار کمی نشان داده است. به غیر از کیف پول و Safemoon V2، چیز زیادی برای تیم برای نشان دادن وجود ندارد.

به همین دلیل است که Safemoon از پروژه‌هایی مانند Bitgert که پروژه‌های جوان‌تری با سابقه توسعه عظیم هستند، بهتر عمل کرده است. سرمایه گذاران SFM به قدری از این پروژه ناامید شده اند که یک شکایت طبقاتی علیه پروژه Safemoon و همه افراد مشهور درگیر در بازاریابی سکه به راه انداخته اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا