مقالاترمزارز

چین لینک با Moonbeam ادغام می شود تا داده های قیمت را در اختیار توسعه دهندگان Polkadot قرار دهد.

شبکه غیرمتمرکز اوراکل چین لینک (LINK) سرویس خود را به نام Chainlink Price Feeds to Moonbeam، یک پاراچین قرارداد هوشمند در Polkadot (DOT) یکپارچه کرده است تا داده‌ها را به توسعه‌دهندگان در پلتفرم ارائه دهد.

تیم چین لینک در نسخه‌ای که برای Cointelegraph ارسال شده است،  به کسانی که در این پلتفرم فعالیت می‌کنند این امکان را می‌دهد تا به اطلاعات قیمتی که از صرافی‌های مختلف جمع‌آوری شده است، دسترسی داشته باشند. این به توسعه دهندگان مالی غیرمتمرکز (DeFi) اجازه می دهد تا دقت قیمت را به برنامه های غیرمتمرکز خود (DApps) بیاورند.

درک یو موسس Moonbeam اشاره کرد که دسترسی به قیمت دارایی های خارج از زنجیره کاربردهای زیادی در DeFi دارد، اما مقاومت در برابر حملات و دستکاری در داده های قیمت دشوار است با این حال، بنیانگذار Moonbeam بر این باور است که چین لینک به خوبی از عهده این کار بر می آید.

در اوایل ماه ژوئن، قیمت چین لینک روند نزولی خود را شکست و زمانی که تیم آن نقشه راه جدیدی را اعلام کرد، به 9 دلار رسید.  این به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا شبکه Chainlink را با توکن‌های LINK پشتیبان‌گیری کنند و به آن امکان می‌دهد «امنیت ارز دیجیتال-اقتصادی» را افزایش دهند.

نیکی آریاسینگه، مدیر اجرایی Chainlink، حمایت خود را از توسعه دهندگان Moonbeam ابراز کرد. Ariyasinghe تاکید کرد که این ادغام به توسعه دهندگان Polkadot اجازه می دهد تا موارد استفاده جدید را در پلتفرم های DeFi متصل به هم ایجاد کنند.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا