مقالاتاخباررمزارز

رئیس فدرال رزرو توضیح می دهد که چه کسی به مقررات ارزهای دیجیتال نیاز دارد و چرا تقاضا برای آن در حال رشد است.

کریستوفر والر، رئیس هیئت مدیره فدرال رزرو ایالات متحده، در کنفرانس SNB-CIF در مورد دارایی های رمزنگاری و نوآوری مالی در زوریخ، سوئیس، به حضار گفت که برای باز کردن اکوسیستم کریپتو به روی عموم مردم، مقررات لازم است. والر گفت، واسطه‌های مالی می‌توانند به مدیریت ریسک برای کاربران جدید کریپتو کمک کنند، اما نمی‌توانند آن را از بین ببرند، و محصولات مالی جدید و با رشد سریع برای بقا نیاز به اعتماد عمومی دارند.

این مقام بانکی از مثال های تاریخی برای نشان دادن رابطه بین نوآوری فنی، مقررات و ثروت اندوزی استفاده کرد. والر گفت: «فناوری جدید – و فقدان قوانین روشن – به این معنی بود که برخی از ثروت‌های جدید به دست آمد، میتواند از دست برود.

والر ادامه داد که سرمایه گذاران با تجربه می دانند که چگونه در بازارهای غیرقانونی فعالیت کنند و ممکن است نیازی به مقررات نداشته باشند یا خواهان آن نباشند. او به نظرسنجی اخیر فدرال رزرو اشاره کرد که نشان داد حتی با وجود دارایی های کریپتو انفجاری در سال های اخیر، تنها 12 درصد از بزرگسالان آمریکایی دارای ارز های دیجیتال هستند و 99 درصد از آنها آن را برای مقاصد سرمایه گذاری نگهداری می کنند.

 فدرال رزرو چگونه بر ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد؟ 

ممکن است واسطه‌ها در بازار مالی خواهان تنظیم مقررات باشند، زیرا کاربران جدیدی که تجربیات منفی با کریپتو دارند، می‌توانند با ارز های دیجیتال وارد اختلاف شوند. والر توضیح داد: “وقتی سرمایه گذاران روزمره شروع به از دست دادن پس اندازهای زندگی خود می کنند، بدون دلیلی جز تمایل به بازگشت سرمایه خود ندارند.”

بانک مرکزی استدلال کرد که این خواسته ها می تواند به اجتماعی شدن زیان های فردی تبدیل شود، مانند درخواست برای بازپرداخت سرمایه گذاران کوچکی که در فروپاشی اکوسیستم Terra (LUNC؛ سابقاً LUNA) متحمل ضرر شده اند. این به نوبه خود منجر به افزایش تقاضا برای مقررات برای جلوگیری از تکرار وضعیت می شود.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا