اخباررمزارز

مارک کوبان استفاده از دوج کوین را برای حل مشکل تبلیغات رمزنگاری توییتر پیشنهاد می کند

مارک کوبان کار آفرین آمریکایی استفاده از دوج کوین را برای حل مشکل تبلیغات رمزنگاری توییتر پیشنهاد می کنند.
به نظر می رسد که ایلان ماسک، مالک جدید توییتر، پس از وعده کاهش مشکل اسپم شبکه اجتماعی، از این ایده حمایت می کند.

روز یکشنبه، مارک آندریسن، کارآفرین آمریکایی، تصویری از کاربر توییتر منتشر کرد که به‌عنوان یک کاربر توییتر با جعل نام خود یک هدیه رایگان «کریپتو» را تبلیغ میکرد.

“چه الگوریتمی می تواند جلوی این نوع کلاهبرداری را بگیرد؟”

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا در پاسخ به آن، ، بحثی را در مورد اینکه چگونه می‌توان تعداد بالای کلاهبرداری‌های ارزهای دیجیتال و تبلیغات هرزنامه را در این پلتفرم به بهترین نحو مدیریت کرد، به راه انداخت.

برای ارسال نامحدود در توییتر، همه باید یک عدد دوج کوین (0.13 دلار به ازای هر سکه در زمان نوشتن) به عنوان وثیقه قرار دهند. سپس، اگر کسی یک پست را به چالش بکشد و انسان‌ها تایید کنند که هرزنامه است، کسانی که پست را پرچم‌گذاری کرده‌اند، دوج کوین هرزنامه‌نویس را دریافت کرده و به اشتراک می‌گذارند. در نتیجه، ارسال کنندگان هرزنامه باید 100 دوج را به عنوان وثیقه برای حق ایجاد پست های بیشتر قرار دهند. با این حال، اگر معلوم شود که پست هرزنامه نیست، شرکت کنندگان DOGE خود را از دست خواهند داد.

به عبارت دیگر، این یک سیستم پیش‌بینی است که پیامدهای پولی، هرچند جزئی، برای جلوگیری از ارسال هرزنامه ایجاد می‌کند. اگرچه، کاربران به سرعت به این احتمال اشاره کردند که کلاهبرداران ممکن است دارای بودجه خوبی باشند و به سادگی بتوانند پست‌هایی را که به‌عنوان هرزنامه علامت‌گذاری شده‌اند بازیابی کنند.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا