اخباررمزارز

کیف پول متامسک از شبکه بیت کوین پشتیبانی می‌کند

MetaMask می گوید که “Snaps” جدید آن به کاربران امکان می دهد از ویژگی های سایر شبکه ها از جمله بیت کوین لذت ببرند.

کیف پول رمزنگاری پیشرو متمرکز بر اتریوم، MetaMask، خدمات خود را برای پشتیبانی از شبکه‌های دیگر گسترش می‌دهد. کیف پول رمزنگاری نرم افزاری توسعه یافته توسط ConsenSys در حال راه اندازی یک ویژگی MetaMask Snaps است که از رمزارزهای پیشرو بیت کوین (BTC) پشتیبانی می کند.

در یک موضوع توییتر، MetaMask یک ویدیوی YouTube پست کرد که برنامه و راه‌اندازی گام به گام Snaps را نشان می‌داد. اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی بیت‌ماسک متامسک به گفته متامسک، اسنپ سیستمی است که به هر کسی اجازه می‌دهد تا با خیال راحت قابلیت‌های کیف پول ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم را گسترش دهد. علاوه بر این، MetaMask همچنین توضیح داد که: «Snap ها در یک محیط ایزوله اجرا می شوند که در آن به مجموعه محدودی از قابلیت ها دسترسی دارند، که توسط مجوزهایی که کاربر در هنگام نصب به آنها داده است، تعیین می شود.

برخی از عملکردهای اساسی Snaps شامل افزودن API های جدید به MetaMask و پشتیبانی از پروتکل های مختلف بلاک چین است. علاوه بر این، یک «Snap» همچنین می‌تواند عملکردهای موجود را با استفاده از APIهای داخلی تغییر دهد و تجربه‌های کاربر نهایی Web3 را ایجاد کند.

MetaMask همچنین پیش نیازهایی – از جمله مرورگر Chromium یا Firefox به روز برای استفاده از ویژگی Snaps خود را فراهم کرده است.

علاوه بر این موارد، ارائه‌دهنده کیف پول کریپتو نیز بر روی MetaMask Flask خود به عنوان یک افزونه جداگانه برای توسعه‌دهندگان روشن می‌کند. این برنامه افزودنی با هدف نهایی به حداکثر رساندن کنترل توسعه دهنده، دسترسی به API های اضافی را فراهم می کند. طبق گفته MetaMask، بازخورد به دست آمده از ویژگی Flask در توزیع پلت فرم اصلی گنجانده شده است. MetaMask بیان می کند که Snaps اولین ویژگی است که در Flask راه اندازی شده است. MetaMask نهادی علاوه بر این، MetaMask همچنین در حال ادغام با برخی از متولیان رمزنگاری برجسته برای گسترش پیشنهادات است. این شاهد عرضه یک نسخه نهادی کیف پول محبوب مبتنی بر اتریوم، با نام MetaMask Institutional (MMI) خواهیم بود.

چهار متولی اصلی ارز دیجیتال مورد بحث عبارتند از: Hex Trust، Paraffin، Gnosis Safe و GK8. علاوه بر این، درست مانند ویژگی Snaps، ابتکار نهادی MetaMask بخشی از طرح توسعه فعال فراگیر پلتفرم در سال جاری است. MMI ابزارهای مدیریتی مورد نیاز برای مشارکت در فعالیت‌های DeFi را به سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) ارائه می‌کند. علاوه بر این، نسخه سازمانی همچنین به شرکت ها دسترسی به DeFi و Web3 را در حالی که نیازهای انطباق آنها را برآورده می کند، اعطا می کند.

به گفته هریت براونینگ، کسب و کار EMEA (اروپا، خاورمیانه و آفریقا) در شرکت مادر متامسک ConsenSys: «[موسسه‌ای متامسک] که سرمایه‌های مورد نیاز کریپتو، صرافی‌ها، مؤسسات سنتی، شرکت‌ها، DAOها، مجموعه‌ای از پروفایل‌های کاربر مختلف را فعال می‌کند. و آنها را قادر می سازد تا در چارچوبی ایمن و مدیریت شده با ریسک مدیریت شوند. علاوه بر این، براونینگ همچنین تفاوت اصلی بین MMI و افزونه و کیف پول مرورگر وب اولیه MetaMask را توضیح داد. به گفته براونینگ، این تفاوت که به مدیریت دارایی مربوط می شود، دارایی های ذخیره شده در کیف پول اصلی MetaMask را غیرقانونی می داند. در همین حال، آنهایی که در MetaMask Institutional ذخیره شده اند، حافظ هستند.

منبع:coinspeakers

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا